ניסן סלומינסקי
ניסן סלומינסקיצילום: חזקי עזרא

יו''ר ארגון הנשים "נעמת", גליה וולוך, דורשת מיו''ר לשכת עורכי הדין עו"ד אפי נווה לבטל את הופעתו של ח"כ ניסן סלומינסקי בכנס לשכת עורכי הדין באילת שיתקיים ב-22 במאי.

במכתב ששיגרה וולף לנווה, היא כתבה כי ''בפאנל בנושא הרפורמה בעבירות ההמתה צפוי להשתתף ח״כ ניסן סלומינסקי ולצידו שורה ארוכה של שופטים, בכירים במערכת התביעה והסנגוריה הציבורית ונציגים נכבדים של לשכת עורכי הדין.

''כידוע, ח״כ סלומינסקי השעה את עצמו מניהול ישיבות ועדת החוקה חוק ומשפט בכנסת עקב עדויות של שמונה נשים בפני חברה במפלגתו, 'הבית היהודי', ומהן עולות טענות קשות בדבר הטרדות מיניות, והתנהגות בלתי הולמת''.

יו"ר ''נעמת'' כתבה עוד לנווה כי ''לפני כחודש וחצי הודיעה משטרת ישראל כי בדעתה לעבור מבדיקת הנושא לחקירה פלילית. בנסיבות אלה, אני סבורה כי לא יהא זה ראוי שח"כ סלומינסקי יקח חלק בפאנל בכנס לשכת עוה״ד, ויהא בכ כדי להביך את שאר המשתתפים הנכבדים.

''לפיכך הריני קוראת לך לבטל את השתתפותו של הח״כ ולמנוע בכך מבוכה מן המשתתפים, מאורחי ואורחות הכנס, ומלשכת עורכי הדין. אם וכאשר תוסר עננת החשדות, וכאשר ישוב לנהל את ישיבות הוועדה בכנסת, אזי יהיה זה הולם לשמוע את דיעותיו והשקפותיו של ח״כ סלומינסקי בעניינים הנוגעים לחוק ולמשפט בישראל''.