סמוטריץ' ופיקאר
סמוטריץ' ופיקארצילום: מטה כולנו אלקנה פיקאר

סגן יו"ר הכנסת ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) הגיע הבוקר לביתה של משפחת פיקאר ביצהר, במטרה לחזק את בני הבית בעקבות צו ההגבלה המנהלי אשר הוצא לאב המשפחה אלקנה פיקאר ונמסר לו לפנות בוקר.

הצו מרחיק את אלקנה משטחי יהודה ושומרון לתקופה של ארבעה חודשים.

עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו מגיש בקשה דחופה לבית המשפט הצבאי בעופר, בדרישה לעכב את ביצוע הצו עד לקיום דיון בערר שהוגש נגדו.

הערב, בשעה 18:00, צפוי להתקיים אירוע תמיכה בבית משפחת פיקאר ביצהר, בהשתתפות תומכים רבים.

ח"כ סמוטריץ' כתב בטוויטר בתגובה למסירת הצו המנהלי לפיקאר, "טמטום ואטימות. אבא שמפרנס משפחה עם 6 ילדים. אחד היחידים שמצליח לתפוס ולאפס קצת את נוער הגבעות. כל גורמי הרווחה עובדים דרכו. דמוקרטיה עאלק", הגיב סמוטריץ'.

אלקנה פיקאר יגורש מביתו

הצו המנהלי נמסר לפיקאר לפנות בוקר, כששוטרים ממחוז ש"י הגיעו לבית המשפחה, העירו את בני הבית והציגו צו מנהלי החתום בידי אלוף פיקוד מרכז רוני נומה, המורה על הרחקתו מביתו לתקופה של ארבעה חודשים.

בצו דורש האלוף מפיקאר, קבלן בעבודה עברית, בן 32 ואב לשישה, גם להתייצב מידי שבוע בתחנת המשטרה בעיר מעלה אדומים לביקורת וכן אוסר עליו ליצור קשר עם אנשים שונים.

נזכיר כי לפני כשבועיים קיבל פיקאר הודעה על הכוונה להוציא צו מנהלי נגדו. בהודעה נאמר לאלקנה כי הצו צפוי לצאת בשל העובדה כי פיקאר ומשפחתו מארחים בביתם "נוער גבעות".