כרטיס ביקור
כרטיס ביקוריח"צ

הגעת לנקודה שצריך ליצור כרטיס ביקור לעסק, או לחדש את המלאי הקיים.

רגע לפני אתה מתחיל לחפש בתי דפוס ולעבור על הצעות מחיר, כדאי שתקרא את ההשוואה בין הכרטיסים הישנים לבין כרטיסי ביקור דיגיטליים.

לא פייר להשוות

נקדים ונאמר שההשוואה בין כרטיסי הביקור המודפסים לבין כרטיסי ביקור חכמים, המוצעים למשל על ידי חברת פרו כארד, אינה ממש הוגנת. זאת מהסיבה הפשוטה שהכרטיסים הדיגיטליים הם עולם שונה לחלוטין. הנה מספר קטגוריות שיעזרו לך להבין:

  • ללא מגבלה – כרטיס ביקור מודפס יושב אצלך בכיס או על שולחן העבודה ואפשר לתת אותו רק לאנשים שממש נפגשים איתם. הכרטיס הדיגיטלי יושב לך על הסמארטפון ואתה יכול לשלוח אותו בכל זמן ומקום לכל אחד, אפילו אם אינך פנוי לענות לשיחה.
  • לא נגמר – בעוד שכרטיסי הביקור המודפסים נוטים להיעלם, להתקמט ובסופו של דבר להיגמר (מה שדורש חידוש והוצאות נוספות), הכרטיס החכם לא נגמר לעולם.
  • יותר מפרטים בסיסיים – על כרטיס רגיל אפשר להכניס את שם העסק, לוגו, מספרי טלפון ואולי גם תחומי מומחיות אם מקטינים את האותיות. כל אלו נכנסים גם בכרטיס הדיגיטלי לצד עשרות פונקציות שאפשר לתפעל בלחיצת כפתור – צפייה בסרטונים ותמונות של מוצרי ושירותי העסק, שירותי מיקום והגעה עם ווייז, הגעה לדף הפייסבוק או לאתר האינטרנט שלך, ועוד.
  • איסוף לידים – בעוד שכרטיס רגיל הוא בבחינת "שלח לחמך על פני המים" הרי שהכרטיס החכם ממש עובד בשבילך: הוא שומר מייד את פרטי המתקשר באופן מסודר ומאפשר לך לחזור אליו לכשתתפנה.
  • יותר פשוט – כדי לעצב כרטיס ביקור מודפס לפי העדפות אישיות עליך להיות בקשר עם בית הדפוס, להגיע לישיבה, לבחון ולאשר סקיצות, או להוריד תבנית מוגבלת למדי מהאינטרנט. לעומת זאת, כרטיסי ביקור חכמים כפי שמציעה חברת פרו כארד מגיעים מראש עם עיצובים מרהיבים בהתאם לתחום העיסוק, ואפשר בקלות רבה גם להוסיף להם נגיעות אישיות.
  • תדמית מכובדת וחכמה – מכיוון שחלק גדול מהצעות העבודה והמכירות מגיעות כיום דרך הסלולרי והרשת, אין תחליף לנוכחות בולטת ונכונה במדיה הטכנולוגית. ברור שכרטיס מודפס אינו יכול לתת לכך פתרון.
  • מענה מיידי – בתוך שניות מרגע שהלקוח מתקשר אליך הוא מקבל את כל הפרטים הנחוצים והתכנים השיווקיים שבחרת להכניס לכרטיס, בין אם הפונה נמצא ברחוב סמוך, ברכב שלו או בכלל בחופשה באילת.
  • עלויות – למרות כל היתרונות שתיארנו, העלות החודשית של כרטיס ביקור חכם נמוכה מאוד ואפילו זניחה, כך שלא תרגיש אותה בהוצאות. זאת לעומת מאות או אלפי השקלים על שתשלם על תכנון, עיצוב והדפסה של כרטיסים רגילים.

גם מקדם אותך בגוגל!

יש חברות שמבינות גם את היתרון המשמעותי שכרטיס דיגיטלי יכול לתת במנוע החיפוש המוביל בעולם. כך לדוגמא, חברת פרו כארד מספקת את סטנדרט האבטחה החדש של גוגל, מאפשרת לפרסם בחינם מאמרים מקצועיים בבלוג החזק שלה, ומציגה את הכרטיס שלך באינדקס של אתר מוביל. על הדרך פרו כארד מציעה עוד הרבה יתרונות ייחודיים כמו סאב דומיין אישי ללא עלויות נוספות, תמיכה מסביב לשעון בכל שאלה ובעיה, מערכת ניהול תוכן נוחה במיוחד, ובכלל – את המילה האחרונה בתחום הכרטיסים הדיגיטליים. לכן, אם החלטת להיפרד לשלום מהכרטיס הישן ולעבור לעולם הדיגיטלי, כדאי גם לבחור בתבונה את ספקית השירות ולהוציא את המקסימום מהכרטיס החכם שלך.

מי שרוצה לקבל את החדשות הטריות ביותר על כרטיסים דיגיטליים מוזמנים להיכנס לכאן

קישורים מומלצים: מכללה בצפון, הצעה בקליק.