עצומת ימין רגע לפני ביקור טראמפ

נציגי המטה הלאומי בליכוד הגישו הבוקר (רביעי) לשר העבודה והרווחה ויו״ר מרכז הליכוד, חיים כץ, כ- 800 חתימות חברי מרכז הליכוד בדרישה לכנס את המרכז, לדון ולהצביע על הצעת החלטה שתחזק את ההתיישבות ביו"ש באמצעות בנייה והחלת ריבונות ישראל עליהם.

בעצומה נאמר, "במלאת יובל לשחרור חבלי יהודה ושומרון ובתוכם ירושלים, בירתנו הנצחית, מרכז הליכוד קורא לנבחרי המפלגה לפעול כדי לאפשר בנייה חופשית וכדי להחיל את חוקי ישראל וריבונותה על כל מרחבי ההתיישבות המשוחררים ביהודה ושומרון".

בין השרים וחברי הכנסת שחתמו על המסמך: שר המדע אופיר אקוניס, סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, יואב קיש, איוב קרא, נאוה בוקר, נורית קורן, מיקי זוהר, ירון מזוז, אורן חזן, אמיר אוחנה, יהודה גליק ואברהם נגוסה.

השר כץ פתח את דבריו ובירך את שבח שטרן, על פעילותו למען ארץ ישראל ויהודה ושומרון והוסיף, "צר לי שאנחנו צריכים לכנס מרכז על באיסוף חתימות.

בתקופה הקרובה הולכות להיות כמה ישיבות מרכז. הראשונה ביום ראשון הקרוב - לאישור בחירות למרכז החדש, השנייה ביוני ובה תעלה להצבעה הצעה לשינוי החוקה שיו״ר המרכז יוכל לשנות ולכנס את המרכז שלוש פעמים בשנה ואני מקווה שבכך נושא החתימות יתייתר".

כמו כן, השר כץ התייחס לתוכן הפנייה של חברי המרכז ואמר, "אנחנו צריכים לבנות בכל חלקי ארץ ישראל. עלינו לספח את כל השטחים שלנו לישראל, את מעלה אדומים ואריאל".