פתרון חיסכון משפחתי, קולומבוס רעננה
פתרון חיסכון משפחתי, קולומבוס רעננהצילום: יח"צ

גם העוף השיכור מבירה, לא מאמין לחדשות הטובות: רשת מסעדות הבשרים קולומבוס, משיקה בימים אלה את הסניף החדש והכשר למהדרין ברעננה.

גם בסניף זה, מנהיגים את הפורמט הייחודי לרשת- "אכול כפי יכולתך". כחלק מהשיטה, ימלאו עבורכם את הצלחות שוב ושוב, במחיר משתלם וללא הגבלה.

רשת קולומבוס כוללת כבר 2 סניפים בהרצליה וברעננה, ועתידה להתרחב בקרוב למקומות נוספים בישראל. הרשת מתמחה במגוון בשרים, עופות ומעדנים על הגריל, בדגש על טריות ואיכות ללא פשרות, בסגנון אירוח ישראלי ומזמין. תפריט המסעדה כולל מגוון סלטים ומנות ראשונות המוגשות לצד פיתות מהבילות. כל אלו, מהווים רק פתיח קולינרי למיקס גריל עשיר ומפנק, הכולל מבחר בשרים על האש לצד מנות עיקריות במתכוני הבית של הרשת.

בין המטעמים של קולמבוס: מנת הדגל של קולומבוס חלת בצל - אוסף של בצלים עטופים בבצק בירה, מוגשים בליווי רוטב ברביקיו וצ’ילי שמנת (פרווה). צ’ילי קונקרנה - בשר עגל ושעועית שחורה עם עגבניות פיקנטי, מוגש עם דוריטוס מקסיקני.חציל בלאדימעושן בגריל עם טחינה ג’ינג’ר הדרים צ’ילי ופטרוזיליה. נתחי אסאדו – בשר שבושל ארוכות, ברוטב השף. עוף שיכור - פילט של עוף עטוף בבצק בירה ורוטב צ’ילי מתוק מעל.צ’וריסוס, סטייק אנטריקוט, נתחי אסאדו – בשר שבושל ארוכות ברוטב השף, פרגית נוסח הקפיטן - עשוי במרינדת השף.קבבוני טלה- קציצה מתובלנת מבשר טלה טרי, ועוד...

ככל יכולתך, קולומבוס רעננה
ככל יכולתך, קולומבוס רעננהצילום: יח"צ

הסניף החדש ממוקם בקניון עזריאלי המתחדש ברעננה, מתחם הקניות שוקק בעיר. המקום נגיש עם חנייה בשפע. הכשרות המהודרת וחווית האירוח, הופכים את קולומבוס רעננה למקום אידיאלי לעריכת אירועים פרטיים ועסקיים. מתחם המסעדה כולל כשלושה אולמות אירועים קטנים היכולים להפוך לאולם אירועים ענק, ככל יכולתכם...

  • כשרות: "מהודרת הרבנות רעננה"