אסון באיחוד הצלה
אסון באיחוד הצלהצילום: Miriam Alster/FLASH90

אפרים (אפי) גדסי ז"ל, חובש בארגון איחוד הצלה, נהרג לפנות בוקר (שישי) בעת שהיה בדרכו להציל חיים.

גדסי ז"ל, מתנדב ביחידת האופנולנסים של איחוד הצלה, נפצע אנושות בתאונת דרכים בעת שהיה בדרכו לטיפול באירוע חירום רפואי סמוך לשעה 03:30 ברחוב מנשה בן ישראל בירושלים.

הוא נפטר מפצעיו בבית החולים שערי צדק לאחר ניסיונות החייאה.

מהמשטרה נמסר כי "במהלך הלילה ברחוב מנשה בן ישראל אירעה תאונת דרכים בין מונית לבין קטנוע. במהלכה ככל הנראה רוכב הקטנוע איבד שליטה סטה ממסלולו והתנגש במונית שנסעה ממול. רוכב הקטנוע פונה ע"י מד"א במצב אנוש לשערי צדק שם נקבע מותו. נהג המונית עוכב לחקירה. בוחני התנועה פתחו בחקירה".

בארגון איחוד הצלה סיפרו כי אפרים ז"ל, בעל ואב לשלושה ילדים קטנים, היה מסור מאוד, סייע לרבים והציל חיים. הוא היה סמל ודוגמא להתנדבות למען הכלל בכל מקום ושעה.

נשיא הארגון אלי ביר פנה למתנדבים, "מתנדבים יקרים ואהובים, אני מבקש מכולכם ברגעים קשים אלו לקבל על עצמינו לזכותו של אפרים ז"ל להתחזק באהבת חינם לכל אדם ולהמשיך ולצאת לכל אירוע חירום ביתר שאת על אף הקושי העצום כרגע, כי זו הייתה דרכו של אפרים ז"ל".

''בימים אלו נקדיש את עבודת הקודש של הצלת החיים לעילוי נשמתו של המתנדב היקר אפרים בן משה ושושנה גדסי ז"ל. אנו מלווים את משפחת גדסי ותומכים בהם בכל אשר נדרש", מסר ביר.