שחקני באר שבע חוגגים. שיא מועדון
שחקני באר שבע חוגגים. שיא מועדוןצילום: פלאש 90

35 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, 26 ניצחונות ליגה ו-85 נקודות. זהו מאזנה שובר השיאים וההיסטורי של אלופת המדינה בליגת העל בכדורגל הפועל באר שבע, מספרים אליהם הגיעה לאחר ניצחונה הערב (מוצאי שבת) במחזור האחרון לעונת 2016/17 בליגת העל בכדורגל בתוצאה 0:2 על בני סכנין.

הדרומיים, שזכו באליפות בפעם השניה ברציפות כבר לפני שלושה מחזורים, אירחו את סכנין למשחק שהיה לפרוטוקול בלבד, אך כיאה לאלופה ניצחה גם את המשחק הזה וסיימה את העונה עם שיאים היסטוריים.

בדקה ה-32 זכתה באר שבע לבעיטת עונשין מ-11 מטרים אותו בעט אובידיו הובאן פנימה, וממש על סף שריקת הסיום כבשה האלופה את שערה השני והאחרון לעונת 2016/17 כשמאור מליקסון סיים מבצע אישי עם שער.

האלופה מבירת הנגב השוותה את שיאה של מכבי תל אביב כשהניצחון הערב היה ה-35 שלה באצטדיונה הביתי, טוטו טרנר, אצטדיון בו לא הפסידה במסגרת ליגת העל מעולם מאז חנכה אותו.

גם שחקנים צעירים שעלו בהרכב הפותח של האדומים מבירת הנגב לא הורידו את הרגל מהגז, ובסיום, באר שבע מסיימת את העונה בטעם מתוק עם שיאי מועדון בדמות 26 ניצחונות ליגה ו-85 נקודות. סכנין? זו מסיימת את העונה בדיוק כמו שסיימה בעונה שעברה: מקום חמישי, 48 נקודות ו-13 ניצחונות.