כנס הרמב"ם היומי בנצרת עילית
כנס הרמב"ם היומי בנצרת עיליתצילום: יח"צ

צעירים רבים הלומדים מעבר לשעות הלימודים את הרמב"ם היומי ללא ציון וללא בגרות, התכנסו לכבודה של תורה בהיכל התרבות בנצרת עילית. כ-300 תלמידים מ-10 מוסדות שונים מאזור הצפון והשרון התכנסו לציין ולחגוג יחדיו את הלימוד החשוב.

באירוע נבחנו התלמידים בידע שלהם בלימוד הרמב"ם על ידי משחק שלטים מיוחד במינו, זכו במקום הראשון תלמידי הישיבה התיכונית בנצרת עילית. לאחר המשחק התלמידים חוו מופע מחשמל של להטוטים ואש על בסיס תורת הרמב"ם.

הרב דני סיגליס ראש ישיבת ההסדר המקומית ברך את המשתתפים וציין כי תלמידים צעירים הלומדים רמב"ם על הסדר גדלים להיות תלמידי חכמים ומנהיגים של הציבור בעתיד.

מנכ"ל הרמב"ם היומי זיו הדזל אמר, "עוד כינוס שהוא סביב לימוד תורה מרגש כל פעם מחדש. לראות את מאות הצעירים אשר יודעים לענות על שאלות עיון בנלמד ללא בעיה ועוד בגילאים כ"כ צעירים זו מתנה גדולה לקב"ה באומרנו 'טוב לי תורת פיך מאלפי זהב וכסף' ".

מנהל מחוז הצפון ברמב"ם היומי שמעון מצגר אמר, "חודשים של ארגון, תיאומים, עריכת תוכן והזמנת מוסדות לימוד מסתיימים היום בהצלחה רבה, אני מתרגש מאד ומודה לאגף תרבות תורנית והגרעין התורני בעיר על העזרה, בתור תושב העיר נצרת עילית ובתור חבר בגרעין התורני אני כ"כ שמח שדווקא פה בבירת הגליל התכנסו מוסדות הצפון והשרון לכבודה של תורה ולכבוד הרמב"ם".