ד"ר מיכאל בן ארי
ד"ר מיכאל בן אריצילום: אלירן אהרון

תגובות נזעמות הערב (שני) לחשיפת ערוץ 7 לפיה במיצג במגדל דוד בו מוצגים 50 אנשים המייצגים את העיר, נכלל גם מחבל שניסה לפגוע ביהודים.

יו"ר 'עוצמה יהודית', מיכאל בן ארי אמר, "מוזיאון מגדל דוד נותן שם של כבוד למי שלא חלם לרצוח יהודים כמו כל החברים שלו - אלא פעל כדי לרצוח יהודים. מה זה אומר לאויבים שלנו? חמישים פנים לירושלים - גם הפנים של רוצחי עמנו?".

"זה לא שמישהו איבד את השפיות. מישהו איבד את הצד הנכון ועבר לצד של האויב. אני קורא לראש העיר לעצור את זה כי לא מדובר בפחות מתמיכה בטרור", הוסיף בן ארי.

"חמישים פנים לירושלים - גם הפנים של רוצחי עמנו?"אלירן אהרון

דב קלמנוביץ', המשנה לראש עיריית ירושלים אמר, "מגדל דוד הוא הסמל הכי מפורסם של ירושלים. להפוך אותו לשופר פוליטי, לא מקובל עלינו כתושבי ירושלים וחברי עיריית ירושלים".

"לקתה הנהלת מגדל דוד במהלך פסיכולוגי מוכר שבו הקרבן הולך להזדהות עם התוקף. זה חוסר שפיות ואני קורא למוזיאון להסיר את החרפה הזאת מירושלים", הוסיף קלמנוביץ'.

"להסיר את החרפה מירושלים"אלירן אהרון

חבר מועצת עיריית ירושלים, אריה קינג טען, "יש לנו בעיה מנטלית חמורה בעיריית ירושלים. היא שכחה את עצמה. אני מתבייש בעירייה ובמגדל דוד ואני מקווה שנוכל להפסיק תקצוב לגוף שנותן במה למחבל. איבדנו כל כיוון בכל מה שקשור לקדושת העיר. העירייה מקבלת הון מהממשלה והכסף הולך בשביל הבל".

"נער תושב ירושלים רואה שנותנים במה למחבל - מבין שזה כבוד וזו דמות לחיקוי שצריך לנהוג כמוה", אמר קינג.

"מתבייש בעיריית ירושלים ובמגדל דוד"אלירן אהרון