קפטן בני יהודה חוגג עם הגביע
קפטן בני יהודה חוגג עם הגביעצילום: קובי גדעון, לע"מ

גביע היסטורי? גם זה לא משתיק את הביקורת מבית הרבה שיש כלפי ראשי מועדון הכדורגל של בני יהודה תל אביב.

אחרי שנרגעו מעט מחגיגות הזכיה בגביע המדינה בכדורגל שהגיע 36 שנים אחרי הגביע הראשון בו זכתה הקבוצה הכתומה משכונת התקווה, דורשים כעת בוועד המשותף של ארגוני האוהדים בבני יהודה ממנהלת הליגות בכדורגל ומההתאחדות את חקירתם של ראשי הקבוצה.

במכתב אותו שלחו לראשי הכדורגל הישראלי, יו"ר ההתאחדות עופר עיני ויו"ר המנהלת אורן חסון, דורשים האוהדים הכתומים לבדוק את הנעשה מאחורי הקלעים בקבוצתם האהובה. לדבריהם, "מאז הפך ברק אברמוב לבעלים, התפרסמו אין סוף פרסומים באשר להתנהלותה הקלוקלת של חבורת האנשים שמנהלת את המועדון. לאורך כל השנה הוצף הרחוב הספורטיבי בסיפורים ושמועות על מעורבות גורמים זרים בניהול הקבוצה, לרבות מעורבות בשוק ההימורים הבלתי חוקיים. לבם של האוהדים נחמץ לנוכח ההרס השיטתי של תדמית הקבוצה והמועדון".

בין הטיעונים לדברי האוהדים, ציינו אלה את פעילותו של אלירן עובד, עבריין מורשע שעל פי תחקיר 'וואלה! ספורט', מעורב בניהול המועדון וכן ראיון בשבוע שעבר שנערך עם מאמנם שהתפטר לפני תום העונה, ניסן יחזקאל ב'תכנית הספורט של המדינה' ברדיו תל אביב בו טען כי קיבל איומים מאנשים שאינם קשורים למועדון, בנוגע לקבלת ההחלטות המקצועיות בקבוצה.

לדברי האוהדים, "ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגות אינן נוקטות עמדה כלשהי לנוגח הפרסומים. ייתכן שפרסומים והצהרות כאלה יישארו ללא מענה?".

יש לציין כי בארגון האוהדים האדוק של בני יהודה, ארגון gate 9 הוציאו הודעה המתנגדת למכתב וכתבו כי אין להם קשר למכתב. "אלו לא דרכי הפעולה שלנו ואין לנו קשר לשום דבר שמפורסם או קורה מחוץ לדף שלנו בפייסבוק".