ג'נטילה בנתב"ג
ג'נטילה בנתב"גצילום: חשבון הטוויטר של ירושלים

אחרי שנשארה בתמונת ההעפלה אל חצי גמר הפיינל-פור, עם ניצחון במשחק השלישי בסדרת רבע גמר הפלייאוף ביום שישי האחרון על נהריה, ניצחון שצימק את התוצאה בסדרה ל-2:1, בהפועל ירושלים מתעסקים בדברים נוספים.

מיד עם תום המשחק השלישי ביום שישי האחרון מול נהריה, טס כוכב האדומים ומי שהגיע בקול תרועה רמה, האיטלקי אלסנדרו ג'נטילה חזרה למולדתו, במה שנראה כמו עזיבת הקבוצה במדיה שיחק שישה משחקים בליגת העל.

ג'נטילה שנחשב לכישרון מבטיח באירופה לא הצליח להתאקלם בירושלים שהייתה קבוצתו השלישית העונה, לאחר מילאנו ופנאתינייקוס היוונית, כשאל הירושלמים הגיע בחינם ובשל הקשרים הטובים שהיו לו עם מאמנו בנבחרת איטליה בעבר, סימונה פיאניג'אני האיטלקי.

במועדון האדום מהבירה אמרו כי "אלסנדרו ג'נטילה ממריא לאיטליה מסיבות אישיות וצפוי לחזור לארץ ביום שלישי", והוסיפו כי "השחקן קיבל את האישור לנסיעה לאחר שהבין מהצוות המקצועי כי הוא לא מתוכנן להיות בסגל הקבוצה למשחק בנהריה ביום שני".

עם זאת, נראה שהאיטלקי לא ישוב לארץ לאחר שטס עם כל תכולת דירתו, זאת ללא קשר לתוצאה במשחק הרביעי בסדרת רבע הגמר ביום שני הקרוב, בסיומו יכולה סגנית האלופה מירושלים לסיים את דרכה בליגת העל הישראלית העונה, אם תפסיד לנהריה ותודח מוקדם מהצפוי.

בשישה משחקים בליגת העל הישראלית העמיד ג'נטילה ממוצעים של 5.7 נקודות, 2.5 ריבאונדים ואסיסט אחד בלבד, ונראה שיותר מכל מה שייזכר ממנו יהיה התקרית במהלך המשחק השני בסדרת רבע הגמר מול נהריה, במהלכה ספג קללות ויריקות מאוהדי קבוצתו שלו בזמן שישב על הספסל.