שמעון מזרח
שמעון מזרחצילום: ניצן קידר

מכבי תל אביב תחל מחר (שלישי) במכירת המינויים לעונת המשחקים הבאה, 2017/18.

יו"ר המועדון, שמעון מזרחי, שלח היום מכתב למנויי הקבוצה בו כתב, "עברנו עונה לא קלה בלשון המעטה, כאשר טעויות שנעשו על ידינו - הבעלים וההנהלה - היו בעוכרינו, למרות העובדה שהעמדנו תקציב חריג בגובהו לצורך החתמת שחקנים. הטעויות יתוקנו ולא נחזור עליהן בשנית".

מזרחי מספר למנויים כי במסגרת הפקת הלקחים, יבוצעו מספר שינויים. "הצעירים המעודדים את הקבוצה יירדו ממרומי היציע לאולם 11, תוך השקעה כספית של הקבוצה, והכל במטרה לשפר את חוויית העידוד והאווירה במגרש".

לראשונה מבטיח היו"ר כי "הסמכות המקצועית העליונה תהא של המאמן יחד עם המנהל המקצועי, ורק על כתפיהם תונח האחריות לבניית סגל הקבוצה".

הוא גם מבהיר כי לא ישב עוד על ספסל הקבוצה. "לאחר 48 שנים של ישיבה על אותו כסא, שכבר הפך לסמל, בצמוד לספסל הקבוצה, החלטתי להעתיק את מקום מושבי ולחוש את חוויית המשחק ביניכם האוהדים הנפלאים".

מזרחי ביקש להודות "לאוהדים הנאמנים שנמצאים לצידנו גם בימים לא קלים". הוא הבטיח "לעשות כל מה שניתן מבחינת השקעת משאבים כלכליים, אנושיים ומקצועיים כדי להשיב עטרה ליושנה.

בנוסף מחירי המנויים יוזלו בכ-10 אחוזים עד לתחילת חודש יולי והמנוי בעונה הבאה יכלול את כל 15 משחקי הבית ביורוליג וכן את משחקי הבית בסדרת רבע-הגמר אם הקבוצה תעפיל אליה, וכן את כל משחקי הבית בליגה הישראלית המנוהלים ע"י הקבוצה.