אחינועם ניני
אחינועם ניניצילום: Tomer Neuberg/Flash90

''מכון הערבה'' ללימודי הסביבה יקיים אירוע לציון עשרים שנה להקמתו, במהלכו יוענק "מגן הוקרה" לזמרת אחינועם ניני "על תרומתה הציבורית במאבק למען חופש הביטוי ודיאלוג".

ניני, זמרת הידועה כבעלת דעות שמאל קיצוניות, היא פעילה בולטת בהנהלה הציבורית של מכון הערבה, שם מתגאים שניני היא "דמות ציבורית בולטת התומכת בפתרון של שתי מדינות, ומקדישה את מרבית זמנה לקידום שלום ודיאלוג בין ישראל ופלסטין".

האירוע יתקיים בצוותא תל אביב, בהשתתפות חברת הכנסת ציפי לבני ושר המשפטים הפלסטיני לשעבר עלי חאשן, יו"ר מרצ חברת הכנסת זהבה גלאון, חברת הכנסת תמר זנדברג, חבר הכנסת יוסי יונה, חברת הכנסת רוויטל סוויד, חברי הכנסת לשעבר עמרם מצנע, ניצן הורוביץ ועוד.

דוד לרר, מנהל מכון הערבה, אמר כי "כבר עשרים שנה שמכון הערבה מקדם דיאלוג ושיתופי פעולה חוצי גבולות למען הסביבה המשותפת של ישראל ושכנותינו למרות הסכסוך הפוליטי שקיים. אנחנו שמחים להוקיר תודותינו על תרומתם של אנשים המובילים דיאלוג ושיתוף פעולה בתחומים של שלום וסביבה, הן בחזית והן מאחורי הקלעים.

''אנו מצפים לעשרים שנים נוספות של מחויבות לקידום שיתוף פעולה ודיאלוג למען העתיד של כולנו, עתיד של סביבה בת- קיימא ושל שלום צודק לכולם", הוסיף.