"צו סגירה" לאלג'זירה בירושלים

ראשי תנועת עוצמה יהודית ד"ר מיכאל בן ארי וברוך מרזל הגיעו השבוע למשרדי תחנת הטלוויזיה אל-ג'זירה הממוקמים בגן הטכנולוגי בירושלים, נכנסו למשרדים, קראו לסגור את המקום, תלו צו סגירה על דלת התחנה והתעמתו עם עובדי הערוץ.

מרזל ובן ארי קראו לעובדי הערוץ "תומכי דאעש" וקראו קריאות לסגירת התחנה.

"מדינות ערב מסלקות אל אל-ג'זירה משטחן ובישראל התחנה ממשיכה לפעול כרגיל, מדובר באבסורד" אומר מרזל.

"אני קורא לעם ישראל להתעורר ולנצל את ההזדמנות שהערוץ העוין מסולק מסעודיה, מצרים, ירדן ועוד ולסגור לצמיתות את הפעילות החתרנית והמסיתה לטרור של הערוץ. היכן נתניהו? היכן ליברמן? היכן בנט? כולם שותקים כבר שנים מול הערוץ העוין. עוצמה יהודית תמשיך לרדוף את המחבלים בכל מקום בו יהיו," הבטיח.

בעקבות הגעת הפעילים למשרדים צייצה רשת אל-ג'זירה בחשבון הטוויטר שלה כי ציונים קיצוניים הגיעו למשרדי אל-ג'זירה בירושלים ותלו שלטים אשר קראו לסגור את סניף הרשת.

ד"ר בן ארי אשר תלה על דלת המשרדים צו סגירה סמלי אמר במקום "לא ייאמן שבסעודיה זרקו את אל-ג'זירה, וכאן בתוך מדינת ישראל הסניף של דאעש שמסית לטרור בכל העולם כולו, פועל, חי ונושם.

"ואתם יודעים מה? אפילו פועלים ברישיון בכנסת ומצליחים לבוא לשם לוועדת חוץ וביטחון ולראיין את חברי הוועדה וחברי הכנסת. הגיע הזמן שמדינת ישראל לא תהיה פחות חזקה מממשלת סעודיה בעמידה מול הטרור".

בן ארי הוסיף, ''בכל העולם יודעים שאל-ג'זירה הם אלה שמנהלים את הטרור העולמי, והם אלה שמממנים את הטרור העולמי, והם אלה שמפרסמים את הטרור העולמי. בכל העולם ואפילו בעולם הערבי למדו לזרוק אותם, רק פה במדינת ישראל, בבניין שיש בו משרדי ממשלה, נמצאים כאן משרדי אל-ג'זירה חיים, נושמים, בועטים ומסיתים לטרור כאן בתוך מדינת ישראל.

"אני קורא מכאן למשטרת ישראל ולשר לביטחון פנים - קחו אותם, תעשו סדר ושלחו אותם בחזרה לקטאר. לא עוד שעתיים, עכשיו", קרא. "זה הזמן להגיד שמדינת ישראל לא תסבול תמיכה בטרור תמיכה בדאעש והסתה לחיסולה של מדינת ישראל וחיסול של יהודים כאן בתוך ירושלים בירת ישראל''.