"ברגע האמת, מי נמצא שם בשבילו?"
"ברגע האמת, מי נמצא שם בשבילו?"depositphotos

החופש הגדול מתקרב ואיתו אלפי ילדי בית הספר שיוצאים לקייטנות וטיולים, ומתאווררים לקראת שנת הלימודים הבאה.

כבכל שנה חשופים הילדים לסכנות המסתובבות ברחובות ישראל - החל בטרור, דרך החום הכבד וכלה בתאונות דרכים.

לעתים – כשהילד זקוק לעזרה מידית – אין בנמצא מי שייתן לו את העזרה הדרושה. הדקות והשעות שחולפות בין הרגע בו אירע משהו לילד לבין הזמן בו ישים לב מי שישים לבעייתו של הילד, הוא זמן יקר מנשוא שלעתים גורם למקרה להיגמר בצורה טראגית.

עם תחילת הקיץ הגיע לישראל שעון שבמהרה הפך גם למתנה עבור כל ילד. השעון המשווק בישראל על ידי "קידי-ווטש" מגיע בעיצוב חדשני לילדים, כזה שגורם להם לענוד אותו בהתלהבות, אך בעיקר שומר עליהם.

דרך השעון ניתן לאתר את מיקומו של הילד בזמן אמת. כך שאם אירע משהו והילד לא יכול לדאוג או להזעיק אתכם ואת כוחות הביטחון, אתם תוכלו להגיע אליו.

השעון יודע "לדבר" עם אפליקציה שההורים מורידים בחינם לפלאפון, דרכה הם יכולים לצפות במקום הימצאותו של הילד בזמן אמת אך לא פחות חשוב – בשעון ישנו כפתור שבלחיצה אחת מקשר טלפונית את הילד לנמענים שהוגדרו מראש.

כך למשל תוכלו להגדיר אתכם, כהורים, את האחים הגדולים, את כוחות הביטחון וההצלה ובלחיצה אחת אתם כבר מנהלים שיחה עם הילד ממש כמו מפלאפון.

קרה משהו לילד? אתם בשליטה. יודעים ליצור איתו קשר או להגיע אליו, לשלוח לו הודעות טקסט והודעות קוליות, לבקש תמונה מהילד על האזור שבו הוא נמצא ולקבל אותה כהודעה, ולמעשה להפוך להורים במשרה מלאה.

לרכישה ולקריאה נוספת על שעון הפלא לחצו כאן

"אני מרגישה שקיבלתי שומר ראש לילד במחיר בדיחה"

המלצות על השעון כמו זו של עטרת משילה לא חסרות, אבל יצאנו גם אנחנו לבדיקה מהירה על המוצר והנה שלושה מאפיינים בטיחותיים שהכי שאהבנו.

במקום הראשון: "שלא ירד עם האופניים לכביש!". טוב, זה בהחלט מגניב. השעון של "קידי" מאפשר לכם להגדיר מיקומים "בעייתיים". כל מקום כזה ישלח לכם התראה אוטומטית לנייד וכך תוכלו לדעת שילדכם נמצא במקום לא טוב.

במקום השני: איפה הילד שלי היה? השעון מאפשר לגם לגלול ולזהות את המיקומים של הילד שלכם עד שבוע אחורה ובקלות!

במקום השלישי: "מצב האזנה". רוצים להיות זבוב על הקיר? הנה ההזדמנות שלכם. תוכלו להאזין לילד בצורה חד כיוונית ולהיות זמינים לו לכל מקרה בו הוא יצטרך אתכם.

אז איך קונים את השעון? השעון מגיע במספר צבעים, בשלוש רמות, ונמצא עכשיו במחירי מבצע באתר המשווק. לרכישה ולהתרשמות לחצו כאן