רננה ואור
רננה ואורצילום: מאיר פבלובסקי

בבית "משפחה אחת" בירושלים נערך אמש (רביעי) אירוע שבע ברכות לרננה מאיר, בתה של דפנה הי"ד שנישאה ביום ראשון האחרון לבחיר ליבה אור כהן.

באירוע השתתפו בני המשפחה ובראשם נתן, אביה של רננה, אשר לפני כשלושה שבועות נישא בפעם השנייה לזוהר מורגנשטרן, ונציגי המשפחות השכולות מכל הארץ.

בין האורחים היו דוד חטואל, שארבע בנותיו ואשתו הראשונה טלי נרצחו בפיגוע ירי בציר כיסופים ב-2004, ומאיר פבלובסקי מקריית ארבע שנפצע אנוש בפיגוע דקירה בחברון לפני כשנה וחצי. אחרי שהחלים כנגד כל הסיכויים מהפציעה, התחתן מאיר עם בחירת לבו, קטיה. "מצאתי כאן בית חדש. חם ותומך", הוא אמר.

לפני כמה שבועות ביקרה רננה בקבר אמה והניחה במקום הזמנה לחתונה. בדף הפייסבוק שלה פרסמה רננה את התמונה בה נראית ההזמנה וכתבה: "קחי אותי רחוק, למדי אותי לצעוק כאילו אין מחר, הבטיחי לי שכלום לא נגמר, שאלוהים נשאר, אף פעם לא פחדתי מהים, היום כל גל הוא בלתי נסבל. שמנו לך הזמנה על הקבר ואני מתחננת שתגיעי. אני משאירה יד אחת בשבילך בדרך לחופה, בבקשה תגיעי להחזיק בה".

בתה של דפנה הי"ד נישאה לבחיר ליבה

חתונת רננה מאיר ואור כהן השבוע

רננה מאיר פנתה אמש לאורחים ואמרה, "תודה לכולם. היה מאוד מרגש. אני שמחה לראות כאן את המשפחה שלי והחברים. הכוח שלנו הוא בכך שאנחנו תומכים אחד בשני לא רק באירועים העצובים אלא גם בשמחות. ליווי ואכפתיות של שלכם מאוד מעודדים אותנו לאורך כל הדרך".

שנטל בלזברג, מנכ"לית עמותת "משפחה אחת", אמרה "זאת הייתה חוויה אדירה להכיר את רננה במשך השנה האחרונה של השירות הלאומי שלה ב'משפחה אחת', וזה מדהים לראות איך היא הופכת לאישה נשואה לנגד עינינו.

''אנחנו שמחים היום לברך את רננה ואור שהפכו למשפחה ולאחל להם להמשיך בדרכם המיוחדת ולבנות בית חדש מלא שמחה ואושר. בשנה האחרונה הפכה רננה לדמות חשובה ופעילה בתוך 'משפחה אחת'. היא אחת שלא רק מקבלת אלא גם תורמת בעצמה לאנשים האחרים", הוסיפה בלזברג.

צילום: מאיר פבלובסקי