מאי גולן
מאי גולןצילום: פלאש 90

מאי גולן, יו"ר עמותת "העיר העברית", הנאבקת למען אופייה היהודי של דרום תל אביב, צירפה את קולה למען זכויותיהם של האבות הגרושים, ונגד הפמיניזם הקיצוני.

בטור באתר "בחדרי חדרים" כתבה גולן כי "בתור אישה ואישה שמאמינה בזכויות נשים כערך עליון, התבטאתי כבר לא פעם נגד הפמיניזם הצבוע והמזוייף שקרם לו עור וגידים מפלצתיים בחסות השמאל בשנים האחרונות. אבל משהו רע מאוד קורה כאן – מתחת לאף של כולנו – לאבות הגרושים במדינת ישראל, וכל זה במסווה של פמיניזם לוחם".

"הפמיניסטיות הקיצוניות מנהלות את המלחמה מול הגבר היהודי בכל החזיתות – ובראש ובראשונה בתוך המשפחה עצמה", קבעה. "זו מלחמה טרגית מאוד, משום שמי שסובלים ממנה יותר מכולם הם הילדים. גם ככה, לחיות בזוגיות ואהבה לאורך זמן זה אתגר לא קטן. אם מוסיפים לזה רעל של שנאת מגדרים, זה הופך כמעט בלתי אפשרי".

גולן גם הצביעה על חיבור בין המאבק בפמיניזם הקיצוני, לבין המאבק למען השכונות, שהוצפו ע"י מסתנני עבודה.

"בסופו של יום, תגידו מה שתגידו", ציינה, "אי אפשר להתעלם מהעובדה ש'הפמיניסטיות' מהשמאל יוצרות בתקשורת אווירת מלחמה נגד הגבר היהודי, אך מאידך משתיקות את מה שעושים הגברים המוסלמים והמסתננים האפריקאים – לנשים ברחבי ישראל. כי מקרי האלימות שלהם הרי, פשוט לא קשורים לעניין. ככה זה שהגוף שמממן אותך רוצה בראש ובראשונה את מטרת העל שלו: מדינת כל אזרחיה".

הכותב משמש גם כיו"ר תנועת "המשפחה"