אבי גבאי
אבי גבאיצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

איש ''הפנתרים השחורים'' חבר הכנסת לשעבר צ'רלי ביטון, לא רואה הישג בעלייתם של שני בני עדות המזרח לסיבוב השני בפריימריז לראשות מפלגת העבודה.

"השנאה של בני עדות המזרח למפא"י לא השתנתה כהוא זה, וזה לא משנה אם עמיר פרץ או אבי גבאי יעמדו בראש העבודה. אנשים לעולם לא ישכחו את מה שמפא"י עשתה למזרחיים. דורות על גבי דורות של מזרחיים לא ישכחו את מה שהם עשו לנו - איך הם התעללו במזרחיים והם לא יצביעו עבורם".

לדבריו הבעיה של מפלגת העבודה היא המנגנון הרקוב, "זו מפלגה רקובה מהיסוד שתתפורר בכל מקרה. ולא יעזור שהם יקראו לעצמם 'המחנה הציוני' או 'העבודה', הציבור יודע בדיוק מי זו מפלגת העבודה ומי מתפרנסים ממנה, כל הגנבים והמיליונרים של מדינת ישראל יצאו ממפלגת העבודה".

נציין כי חברי הכנסת אראל מרגלית ויצחק הרצוג שהפסידו בבחירות לראשות מפלגת העבודה, צפויים להודיע הבוקר (שישי) על תמיכתם בח"כ עמיר פרץ.

מזכ"ל התנועה הקיבוצית ויו"ר מחוז הקיבוצים במפלגת העבודה, ניר מאיר, הודיע כי הוא תומך באבי גבאי לראשות מפלגת העבודה. "אנחנו מתייצבים לצידו של אבי במאבק על דמותה ועתידה של מפלגת העבודה ושל מדינת ישראל. בימים שנותרו אנחנו מקימים מטה בחירות שיביא לאבי ולעבודה את הניצחון", אמר מאיר.