היו"ר זהבה גלאון
היו"ר זהבה גלאוןצילום: פלאש 90

חברת הכנסת זהבה גלאון (מרצ) משתלחת בראש הממשלה בנימין נתניהו, "נתניהו הפך לסייען של האנטישמיות העולמית. לא פחות", כתבה בעמוד הפייסבוק שלה.

גלאון מתייחסת להתנהלותו של נתניהו מול הקמפיין של ראש ממשלת הונגריה, ויקטור אורבן, נגד איש העסקים ג'ורג' סורוס.

"לפני כמה ימים שיבח ויקטור אורבן את מיקלוש הורטי, שליט הונגריה ששיתף פעולה בחדווה עם הנאצים ובזמן שלטונו גורשו חצי מיליון מיהודי הונגריה למחנות השמדה. במקום לבטל מיד את הפגישה שלו במדינה, הסתפק נתניהו בהבהרה המדהימה ש'למשטרו של הורטי היו תקופות חיוביות והיו תקופות שליליות'. וואלה. פעם אתה מכין שטרודל מדהים ופעם אתה שולח חצי מיליון יהודים למותם. קורה. אסור לשפוט", כתבה גלאון.

"אל תטעו, יש לזה משמעות. התמיכה של נתניהו מעניקה לגיטימציה לקמפיין הנבזי הזה, ואנטישמים ברחבי העולם ישתמשו בה. זו לא תהיה הפעם הראשונה שנאו-נאצים מצטטים את נתניהו. הם עוד זוכרים לו באהדה את הטענה שהמופתי אחראי לשואה", הוסיפה גלאון.

"במקום שבימין מישהו יקום ויבקש הבהרות, כבר רואים אותם מתייצבים לצדו. בערוץ 20 אפילו כתבו את עלילת הדם שסורוס צבר את מרבית הונו באמצעות ביזת יהודים במהלך השואה, ושרי ממשלה כבר מגבים את ההחלטה המחפירה הזו בראיונות. אני כבר לא יכולה לחכות לרגע שבו נתניהו יקום מזועזע לגנות איזה מבקר קולנוע זניח. להקיא. פשוט להקיא".