זירת הפיגוע היום סמוך לקרית ארבע

מחבל פלסטיני הגיע בצהריים (שלישי) ברכב לכיוון כוח של גדוד רם בכניסה לכפר בית ענון סמוך לקרית ארבע והאיץ לעבר חיילי הכוח.

שני חיילים נפצעו באורח קל במהלך האירוע. המחבל נוטרל במקום.

מדובר צה"ל נמסר, "פלסטיני הגיע לכניסה לבית ענון והאיץ לכיוון הכוח שהיה בנקודה. שני חיילים נפצעו באורח קל ומפונים לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. הכוח הגיב בירי לעבר המחבל ממנו נהרג".

פאראמדיק מד"א זכי יהב סיפר: "כשהגעתי למקום ראינו שני צעירים כבני 20 בהכרה מלאה כשהם מתהלכים וסובלים מחבלות בגפיים התחתונות ובפנים לאחר שנפגעו מהרכב".

"העלינו אותם לניידת טיפול נמרץ ותוך כדי בדיקות וטיפול רפואי פינינו אותם לבית החולים שערי צדק כשמצבם מוגדר קל ויציב", הוסיף יהב.

בשבוע שעבר נפצע חייל צה"ל כבן 20 באורח קל בפיגוע דריסה במזרח גוש עציון, סמוך לישוב תקוע.

מחקירה ראשונית עלה כי המחבל הדורס התנגש בעמדת פיליבוקס מה שגרם לנפילת עמוד תאורה במקום ולפציעתו של החייל. המחבל שהיה חמוש בסכין נוטרל מיד על ידי הכוחות וחוסל.

ראש מועצת הר חברון, יוחאי דמרי, מסר בתגובה לפיגוע, "לאחר תקופה של שקט יחסי חווינו היום פיגוע דריסה במקום שידע כבר אירועים רבים. איחולי החלמה לחיילים היקרים והכרת תודה לחיילי ומפקדי חטיבת יהודה על המאמץ היומיומי להבטחת שלומם של התושבים".

"בחודשים האחרונים בהובלת המח"ט איציק כהן נערכה החטיבה בתכנית הגנה רחבה שלשמחתי מוכיחה את עצמה, אני סמוך ובטוח שגם באירוע זה ידע הצבא לתת את המענה הראוי", הוסיף דמרי.