לונדון (ארכיון)
לונדון (ארכיון)צילום: iStock

פסטיבל , הפסטיבל הישראלי הגדול אי פעם, יתקיים בלונדון בתאריכים 7-11 בספטמבר ויחשוף בפני הבריטים את התרבות הישראלית לרבות מוזיקה, אוכל ומקומות בילוי.

במסגרת הפסטיבל הישראלי הגדול ביותר באירופה, יגיעו מספר אומנים ישראלים בולטים אל כמה מהאולמות המפורסמים בבירה הבריטית.

בין היתר ניתן למצוא ברשימה את להקת מיומנה, דנה אינטרנשיונל, Infected Mushroom, מרינה מקסימילאין בלומין ועוד, שיופיעו מול עשרות אלפי בריטים ותיירים.

מארגני הפסטיבל טוענים כי "הפסטיבל מביא לראשונה את העושר התרבותי של ישראל למרכז לונדון ואת ההוויה הישראלית במיטבה".

מלבד הופעות המוזיקה, יציג הפסטיבל היהודי שיתקיים בתאריכים 7-11 בספטמבר, גם תערוכה קולינרית, מוזיקה רב-תרבותית, אומנות פורצת-דרך וטעימה מחיי הלילה של תל אביב.

הבריטים והתיירים שיקחו חלק בפסטיבל יוכלו להסתובב בשוק אוכל רחוב מהמטבח הישראלי בניצוחו של השף שאול בן אדרת; לרקוד במסיבה לקהילה הגאה עם דנה אינטרנשיונל, להשתתף בסדנאות תיפוף עם קבוצת המחול מיומנה, לצפות בתצוגות אופנה, ולבקר בתערוכות אומנות עכשווית בהובלתו של האמן הישראלי הבינלאומי אורי גרשט.

"פסטיבל TLV in LDNיתקיים בפעם הראשונה ויאפשר להביא לקדמת הבמה את האומנים הישראלים המצליחים בעולם ולהכיר את רבדי התרבות הישראלית, המשקפים את המציאות וחיי היום יום. במסגרת אירועי הפסטיבל יחגגו תל אביב ולונדון את הרוח התרבותית המשותפת ויחזקו את הממשקים התרבותיים, החברתיים וההיסטוריים בין שתי המדינות", מסרו מארגני הפסטיבל.