ברוך מרזל
ברוך מרזלצילום: אלירן אהרון

ברצוני להביע בפניך את התפעלותי הרבה מעמידתך על עקרונות דתך ועל כך שאינך מתרפס בפני השלטונות בעמדך על משמר האיסלם.

הפסק שהוצאת אודות כך שמוסלמי שעובר במגנומטרים בהר הבית אין תפילתו מתקבלת הוא פסק אמיץ לנוכח נסיונות של גורמים שונים לכופף את אמונתך.

אצלנו ביהדות יש מושג שנקרא "אין מזרזין אלא למזורזין", והכוונה היא שמי שכבר עושה דבר טוב, ניתן לצפות ממנו שימשיך עם עוד מעשה טוב.

לכן אני קורא לך להרחיב את הפסק שלך באופן שיחול לא רק על הר הבית, כי אם גם על מערת המכפלה, שרק בשבוע שעבר אונסקו חידשו שהיא אתר מוסלמי שם, כידוע, מוצבים מגנומטרים בכניסה למתחם. השתיקה שלכם במערת המכפלה מראה שגם בהר הבית ממשלת ישראל בסוף תצליח.

לא יתכן שמוסלמים יושפלו בצורה כזו ויצטרכו לעבור בידוק של שלטון הכיבוש הציוני.

אחרי סיום הטיפול במקומות הקדושים כדאי לשקול להרחיב את הפסיקה על אותם מגנומטרים המסמלים את הכיבוש. כידוע לכל, מכשירים אלו מוצבים בכל משרדי הממשלה, ברשות הדואר, בביטוח הלאומי, בבתי החולים ובעוד מוסדות ציבור רבים, אותם פוקדים בני הציבור המוסלמי.

כמה טוב שיש מנהיגים דתיים כמוך, אשר באמצעות הפסקים האמיצים שלהם ניתן להתקדם איתם לעבר השלום והשקט המיוחל (כמו שיש בימים אלו על הר הבית).

במידה ולא תרחיב את פסיקתך למערת המכפלה, יתברר שלכל ההחלטה שלך אין כל משמעות דתית, ובסך-הכל הפכת לעוד פוליטיקאי ומחבל קטן.

בצפייה לבניית המקדש עוד השנה ובתקוה שתזכה במהרה לראות את פני משיח צדקנו.