הדסה עין כרם
הדסה עין כרםצילום: Hadas Parush/Flash90

חיזוק משמעותי נוסף למחלקת ההמטו-אונקולוגיה ילדים ולמערך ההשתלות מח העצם בהדסה.

ד"ר אירנה זיידמן, מי שמשמשת רופאה בכירה וראש שרות השתלות מח עצם ילדים בבית החולים רמב"ם עוברת לעבוד בבית החולים הירושלמי.

זיידמן, בת 48, היא רופאה בכירה, מומחית בהמטו-אונקולוגיה ילדים והשתלות מח עצם. היא בעלת התמחות על בהשתלת מח עצם בילדים עם גידולים ממאירים והשתלות שאינן על רקע ממאירות. בנוסף, היא מומחית במחלות של דחיית השתל ופגמים בהמוגלובין.

היא משמשת גם כמרצה בבית הספר לרפואה של הטכניון, חברה באגודה הישראלית להמטו-אונקולוגיה ילדים, וכן באגודות האמריקאית והאירופאית להשתלות מח עצם ילדים.

ד"ר זיידמן אמרה כי "מדובר בצעד משמעותי ובפרק חדש ומרגש. בשמונה השנים האחרונות ניהלתי בפועל את מערך השתלות מח העצם ברמב״ם וכעת הגיע העת להתקדם".

"אני מאמינה כי המערך להשתלות מח עצם בילדים בהדסה הוא המקום הנכון עבורי לבטא את יכולות הניהול שלי לקבל אחריות פורמלית כמנהלת ולגדול ולהתפתח, רפואית ואקדמית, בתחום המיוחד הזה, במערך שהוא מוביל היום בביצוע השתלות מח עצם מיוחדות ומתקדמות. אני מצפה לשיתוף פעולה פורה עם צוות הרופאים והצוותים המקצועיים החדשים בהדסה, כמו גם עם הרופאים מהארץ ומחו״ל המצטרפים בימים אלה למערך", הוסיפה זיידמן.

היא מצטרפת לבית החולים יחד עם בעלה מיכאל, אורטופד ילדים בעל מוניטין רב באזור צפון הארץ.