מלונות תל אביב
מלונות תל אביבצילום: סיון פרג'

לשלם פחות בטיסה

קיץ עכשיו ומאות אלפי ישראלים יטוסו לחופשות ברחבי-העולם. כל-אחד מן הנוסעים, ללא יוצא מן הכלל, ייקח פריט אחד שהוא חובה- מזוודה.

החברות סמסונייט ואמריקן טוריסטר מציעות מס' טיפים ובעיקר לטסים לטיסות לואו קוסט : להצטייד קודם כל- במזוודות עליה למטוס לכל אחד מבני המשפחה שטסים ואם רוצים לעשות קניות אז לוקחים רק מזוודה אחת גדולה לכולן – ריקה.

בנוסף, מספר גדול של תאים יסייע בהחלט בארגון הפריטים השונים המאוכסנים במזוודה. תאים אטומים יעזרו להגן על תוכן המזוודה מפני בקבוקים שנפתחו או בגדים רטובים. מזוודות רבות מצוידות במקורן בשקי-כביסה ושקי-נעליים להפרדה נוחה.

מוקדון
מוקדוןצילום:רשות העתיקות

ביקור מפתיע של "אלכסנדר מוקדון" במעבר ארז

הבודקים הביטחוניים של רשות המעברים במשרד הביטחון במעבר ארז סיכלו השבוע, הברחה של פריטים ארכיאולוגים נדירים מרצועת עזה.

בחיפוש בתיקו של סוחר פלסטיני, שביקש להיכנס לישראל, התגלו 4 מטבעות נדירים ויקרי ערך ככל הנראה מתקופת אלכסנדר מוקדון.

מטבעות עתיקים אלו הוברחו ככל הנראה ממצרים לרצועת עזה ומשם למכירה בישראל. החשוד עוכב לחקירה וכניסתו לארץ נמנעה. נציגי רשות העתיקות זומנו למעבר ארז בכדי לבחון לעומק את הפריטים.

עפים על מזון בריאות

בחברת התעופה הלאומית, יצאו לאחרונה בפרויקט רחב היקף של תפריט מנות בריאות חדש.

בחברת אל על, הבינו שהביקוש למנות בריאות מיוחדות- צמחוניות, טבעוניות, ללא גלוטן, מופחתות סוכר ומלח, גדל בהתמדה, וחברו אל השפית עינת מזור, על מנת לרענן את תפריט הארוחות המוגשות בטיסות הבינלאומיות של החברה. מזור, ביחד עם ישי הררי, השף הראשי של תמ"מ ( "תעשיות מזון מטוסים", חברת בת של "אל על") יצרו סדרת מנות בריאות חדשות עם דגש על עדכון טעמים ועל שימוש בחומרי גלם איכותיים.

ישראייר קולטת 20 טייסים חדשים

חברת התעופה הישראלית, ממשיכה לצמוח ומגייסת 20 טייסים נוספים.

הקורס יפתח בחודש אוקטובר הקרוב והטייסים הפוטנצייאלים חייבים להיות בין היתר אזרח ישראלי, בעל ניסיון טיסה של 1,000 שעות, לעבור מבחני אנגלית תעופתית וכל הבדיקות הרלוונטיות.

לאחר סיום המיונים, מתחילה ההכשרה שנמשכת 3-6 חודשים וכוללת לימודים עיוניים במגוון תחומים.

ישראייר צמחה במחצית השנה הראשונה של 2017 ביותר מ- 80 אחוזים לעומת אשתקד ובכך הפכה לחברת התעופה הישראלית השניה בגודלה.

חופשת סיטי ברייק בת"א

התאחדות מלונות תל אביב רבתי מקיימת בתקופת הקיץ והחגים קמפיין נרחב, מלווה בהטבות משמעותיות, שמטרתו לעודד את תיירות הפנים לתל אביב.

את תוצאותיו של הקמפיין השיטתי ניתן לראות בעליה מתמדת של לינות ישראלים במלונות תל אביב רבתי. משנת 2013 חל גידול של 83% בלינות של ישראלים במלונות הרצליה (מ-90 ל-160 אלף לינות) ושל 43% במלונות תל אביב (מ-600 אלף למיליון לינות).

מלונות תל אביב
מלונות תל אביבצילום:סיון פרג'

בחוברת ההטבות city break שמקבל כל אורח במלונות תל אביב רבתי, כלולים שלל הטבות, החל מכרטיסים להצגות, למופעים ולמוזיאונים בהטבה של 1+1, דרך הנחות למסעדות ולסיורים קולינריים ועד להנחות עד 50% לשלל אטרקציות כמו הפלגות, חדרי בריחה, קיר טיפוס, סיורי סגוויי, סקי מים בכבלים ועוד עשרות פעילויות.

החוברת אף משמשת מעין מדריך טיולים ובה המלצות למספר סיורים במרכז העיר באזור החוף והטיילת החדשה ובמרחבים הירוקים שבה, עם הסברים קצרים על תחנות מרכזיות במסלול.

ניתן למצוא הצעות לחופשות על בסיס לינה וארוחת בוקר במחירים החל מ-300 שקלים לאדם ללילה במלונות 3 ו-4 כוכבים ועד ל- 800-1000 ₪ לאדם ללילה במלונות 5 כוכבים דה לאקס – ולאלה נוספות ההטבות בחוברת סיטי ברייק.

Wizz Air מפסיקה לגבות על כבודת יד

Wizz Air, חברת התעופה הלואו קוסט , הודיעה השבוע כי החל מה-29 באוקטובר 2017, נוסעיה לא יחויבו בתשלום נוסף עבור כבודת יד גדולה אשר ברצונם לשאת עימם אל תוך תא המטוס.

נוסעים יהיו רשאים להעלות תיק אחד העומד במידות של עד 23X40X55 ס"מ ותיק זה יהיה כלול במחיר כרטיס הטיסה.

נוסעים אשר יטוסו אחרי ה-29 אוקטובר 2017 וכבר רכשו מטען יד גדול, יזוכו ב120% מהמחיר שנגבה ויזוכו בחשבונות Wizz Air שלהם.

אל על מחדשת את המדים

כחלק ממהלך ההתחדשות ולקראת הגעת מטוסי הדרימליינר החדשים, מחדשת החברה גם את מדיהם הייצוגיים של צוותי האוויר והקרקע. לצורך מטרה זו, נבחר מעצב האופנה שי שלום להוביל את המהלך ולעצב את המדים החדשים.

מחדשים את המדים
מחדשים את המדיםצילום:יחצ

דוד מימון, מנכ"ל אל על מסביר שמדיהם של צוותי אל על מייצגים את ערכי החברה ובמיוחד את הערך והשאיפה של החברה, להעניק לכל נוסעיה את תחושת "הכי בבית בעולם".