נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, אמר בנאום בפני חניכי תנועת הצופים בווירג'יניה שייתכן שישנה את הכינוי הקבוע שלו לוושינגטון, מ"בִּיצה" ל"ביוב".

אחת הסיסמאות שחזר עליהן במהלך מסע הבחירות שלו היה "לייבש את הביצה" – בהתייחס לשחיתות שפשתה, לדבריו, בעיר הבירה של ארה"ב.

"אתם יודעים", אמר לצופים שנאספו לכנס ה"ג'מבורי" הלאומי, "הגעתי לוושינגטון, ואני רואה את כל הפוליטיקאים האלה, ואני רואה את הביצה, וזה לא מקום טוב. למען האמת, היום אמרתי שכדאי שנשנה את זה מהמילה 'ביצה' למילה 'בור שופכין' או אולי למילה 'ביוב'".

הוא הוסיף שהוא מעדיף להיות בחברת חניכי הצופים מאשר בחברת הפוליטיקאים בוושינגטון.

הנאום כלל מרכיבים טראמפיים מוכרים, על ה"פייק ניוז" ומסע הבחירות של הילארי קלינטון – כמו גם העובדה שברק אובמה לא נאם בפני הג'מבורי, למרות המסורת הנשיאותית של נאומים כאלה. התקבל בהתלהבות ע"י הקהל הצעיר, שנענה לטראמפ בקולות צהלה וקריאות בוז, בהתאם למסרים של הדובר.

הג'מבורי הראשון נערך ב-1937, ומאז הוא נערך מדי כמה שנים. שבעה נשיאים שכיהנו בזמן הג'מבורי השתתפו בו – החל מהנשיא פרנקלין רוזוולט, שנאם בפני הג'מבורי הראשון. הג'מבורי נמשך תשעה ימים ומשתתפים בו עשרות אלפי בני נוער.

חלק מההורים לא אהבו את המסרים הפוליטיים של טראמפ ומחו עליהם. תנועת הצופים הבהירה שהנשיא הוזמן במסגרת מסורת בת 80 שנה וכי התנועה אינה פוליטית.