שמיר.שמח על ההחתמה
שמיר.שמח על ההחתמהצילום: דודי אוחיון, מנהלת הלגיה

מוכנים לאירופה? אחרי גיא פניני, תמיר בלאט וג'ו אלכסנדר, הודיעה היום (רביעי) הפועל חולון על החתמה נוספת כשהגארד האמריקאי בן ה-25 קורי וולדן חתם על חוזה לעונה אחת.

כבר בעונתו הראשונה באוניברסיטת מזרח קנטאקי, רשם וולדן ממוצעים של 18.6 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים למשחק, ובהמשך ניסה את מזלו בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ליגת ה-NBA כשנבחן בקיץ 2015 בבוסטון סלטיקס, אך נחתך ממנה לפני פתיחת העונה.

בעונה האחרונה שיחק וולדן לראשונה בקריירת המשחק שלו באירופה, כששיחק באלופת בלגיה אוסטנד, ובמדיה רשם ממוצעים של 8.9 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים ב-21 דקות בממוצע. בליגת האלופות של פיב"א וביורוקאפ, שני המפעלים בהם שיחקה קבוצתו, העמיד וולדן ממוצעים של 10.6 נקודות למשחק.

עם ההחתמה של וולדן מתקרבת חולון, שתחזור להתמודד במפעלים האירופיים לאחר חמש שנות היעדרות, לסיום בניית סגל הקבוצה לעונת המשחקים הקרובה.

"אני שמח לצרף את קורי וולדן לקבוצה המתגבשת שלנו", אמר המאמן דן שמיר, "בחרנו בו בגלל הניסיון שלו בליגת האלופות של פיב"א, היכולות ההגנתיות שלו והעובדה שהוא שחקן שעושה את אלה שסביבו טובים יותר. אני מאחל לו ולנו בהצלחה ושייהנה מחיבור מוצלח בינו לבין הקבוצה והקהל".

צפו בביצועיו של וולדן במדי אוסטנד: