בית המכפלה
בית המכפלהללא קרדיט צילום

פעיל הימין ברוך מרזל, איש חברון, תוקף בערוץ 7 את ממשלת נתניהו וקורא לאשר את העסקה לרכישת בית המכפלה ולא להוציא משם את היהודים שנכנסו השבוע אל הבית שרכשו בכסף מלא.

נציין כי צה''ל ריתך אתמול (רביעי) את דלתות הכניסה לבית רחל ובית לאה, כדי למנוע ממתיישבים להיכנס לבית שנרכש לפני כשנתיים על ידי עמותת "הרחיבי".

לדברי מרזל מדובר בצעד מביש, "היה אתמול זעזוע גדול בבית המכפלה מכך שבזמן שהממשלה מקפלת את הזנב ובורחת מהר הבית, באותו הזמן הממשלה שולחת את המנהל האזרחי והשוטרים כדי לאטום את בית רחל ובית לאה, שני בתים בין שכונת אברהם אבינו למערת המכפלה שנרכשו לפני כשנתיים כדת וכדין".

מרזל טוען כי הממשלה גיבורה על יהודים וחלשה על מחבלים, כהגדרתו. "למה הם לא שולחים לאטום מאות בתים ערבים לא חוקיים בחברון ובאום אל פחם? הם מגיעים לאטום בתים שנקנו כדת וכדין. הבטיחו לנו לפני שנתיים שהבתים האלה יוסדרו ועד היום הממשלה גוררת רגליים, לנו יש את כל המסמכים אז במקום לתת לנו רשות להיכנס אוטמים את הבית.

"למה הם לא אוטמים את הבית של המחבל בנווה צוף? איפה האומץ שלהם כשמדובר במחבלים? זו ממשלה שמפעילה את כל הכוח נגד יהודים ולא נגד האויב", תקף פעיל הימין.

מרזל מקווה שלפחות בבית המכפלה המתיישבים יתמידו במאבקם לעשיית צדק, "היום ביקר כאן השר אלקין אבל כרגע אין שום הצעה מעשית טובה, אני מקווה שהמתיישבים בבית המכפלה יחזיקו מעמד ולא יתקפלו ולא ישמעו להבטחות הסרק של בנימין נתניהו".