שחקני מכבי תל אביב חוגגים הערב
שחקני מכבי תל אביב חוגגים הערבצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

רק לפני חודשיים נפגשו מכבי תל אביב ובני יהודה למשחק יוקרתי וחשוב - היה זה גמר גביע המדינה בכדורגל בו ניצחה במפתיע הקבוצה הכתומה משכונת התקווה את התל אביבים העדיפים בדו קרב בעיטות עונשין מ-11 מטרים וזכתה בתואר היוקרתי - מחזיקת גביע המדינה בכדורגל.

התואר והגביע העניקו לכתומים את הכרטיס לאירופה, והערב (ראשון) נפגשו השתיים למשחק שהיווה את שחזור הגמר ההוא, כשבתווך לשתיהן מצפה משחק גומלין במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית ביום חמישי הקרוב.

הפעם הצהובים מתל אביב הצליחו לתרגם את העדיפות עם שערים שהגיעו בזמן החוקי למשחק, כשאבי ריקן ושגיב יחזקאל כבשו לזכותם בדקות ה-35 ו-45, בהתאמה, והעניקו להם ניצחון ראשון לעונת 2017/18 בכדורגל הישראלי.

בשל העובדה כי לשתיים מצפה משחק גומלין ביום חמישי הקרוב במסגרת האירופית, עלו אלה הערב עם הרכב שני אמנם, אך גם הוא לא היווה למכבים קושי בכדי לנצח מוקדם את המשחק בדרך לנקודות ראשונות בשלב הבתים של גביע הטוטו.

אחרי חמישה ניצחונות רצופים באירופה, מכבי תל אביב פותחת גם את העונה הרשמית בזירה המקומית עם ניצחון. הכתומים? הם חייבים להשתפר ומהר כדי שלא לסיים שוב בחלק התחתון של הטבלה את העונה הקרובה.