התו המלא
התו המלארמי לוי

לרגל החגים, רשת רמי לוי משיקה את "התו המלא"- תו קנייה שברשת מבטיחים כי יהיה החזק והמפנק ביותר, והחשוב מכל - יעניק לרוכשים הרבה יותר אפשרויות קנייה תמורת אותו שווי תו.

סל הקניות של רשת רמי לוי - שיווק השקמה מוכיח פעם אחר פעם כי הוא סל הקניות הזול במדינה, כאשר המותגים של הרשת ממשיכים לכווץ לנו את המחירים, והחשוב מכל – מאפשרים לנו לחסוך מדי חודש מאות שקלים ולנתב את ההוצאות החודשיות לצרכים אחרים של הבית. עובדה ידועה לכל היא כי סל הקניות של הרשת ממוקם באופן גורף במקום הראשון בבחירת הסל הזול במדינה.

לאחרונה, החליטו ברשת להתקדם צעד נוסף במסגרת שירותי ההטבות שניתנים ללקוחות, ולהפיק תו קנייה חדש - "התו המלא" לחגים. ברשת מבטיחים כי התו המפנק יהיה בעל כוח הקנייה המשמעותי ביותר שקיים כיום בשוק, ויעניק לרוכשים אפשרות ליהנות מחווית צריכה אחרת, ובמילים פשוטות - יותר מוצרים בפחות כסף.

התו ניתן למימוש בסניפים השונים של רמי לוי ברחבי הארץ, ומי שבוחר שלא לממש אותו בסניפי הרשת יוכל לממשו במגוון מותגים מובילים בתחומי הביגוד, הנעלה, ריהוט ובית, קנה ובנה ועוד.

התו מהווה ללא ספק כוח חדש ומרענן בשוק התווים ומכניס תחרות בריאה לשוק, שמטבע הדברים תיטיב בעיקר עם הצרכנים עצמם. יש לציין כי בשבועות האחרונים התו צובר עוד ועוד לקוחות ומותגים מובילים המבקשים להצטרף, זאת לאחר שהבינו את הפוטנציאל והיתרונות הגדולים הטמונים בו ביחס למתחרים.

היתרון המובהק ביותר ב"תו המלא" שמבדיל אותו מהמתחרים הוא סל הקניות המשתלם ביותר לעובד. לארגונים שמעוניינים בטובת עובדיהם – ה"תו המלא" משמש ללא ספק כבחירה האולטימטיבית. ובכך, לקראת חגי תשרי הקרובים מאות גופים וארגונים כבר מיהרו לרכוש אותו לאחר שהבינו את יתרונותיו המובהקים על פני התווים המקבילים.

"התו המלא מביא עמו ערך מוסף שאין בתווים אחרים והוא סל הקניות הזול ביותר בארץ", מסבירה סיוון ורדיקה ממחלקת תווי שי ברשת. "במתכונתו החדשה מציע התו לרוכשיו אופציות מגוונות שבהן ניתן לממשו, החל מביגוד, הנעלה, רשתות צעצועים, 'קנה ובנה' ועוד- כולם מהרשתות והמותגים המובילים בארץ. כאשר המעסיק מעניק לעובדיו את התו המלא כמתנה לחג, הוא מאפשר להם לבצע את קניותיהם במקום שבו הכסף שלהם פשוט שווה יותר", מדגישה סיוון.

התו המלא
התו המלארמי לוי