הכי חשוב שתרגישי בנוח
הכי חשוב שתרגישי בנוחצילום: שאטרסטוק

האופנות המתחדשות בעולם החתונות הן טרנדים שיכולים בקלות להפיל כלה תמימה ולגרום לה להיות קורבן אופנה. במדור הזה אני רוצה לשים דגש על הבחירות שלך כשאת בוחרת צוות ליום חתונתך, ועל הגוונים והטרנדים שחולפים על פנייך.

כלות הן תמיד יפות, אבל כשאת לא בדיוק יודעת מה נכון ומה לא או מה מתחשק לך, את יכולה בקלות להיכנע להמלצות שהן שגויות בשבילך.

במחשבה תחילה

לפני שאת הולכת לאיפור ותסרוקת ניסיון, הכיני שיעורי בית. פתחי מגזינים, פייסבוק, פינטרס, ובדקי מה הסגנון שלך, מה היית רוצה ואיך את מדמיינת את עצמך. בחרי לוקים שדומים אבל שונים מהיומיום שלך. לדוגמה, אם את תמיד הולכת בשיער פזור, תסרוקת אסופה יכולה להיראות מוזר. אם את רגילה לפוני, שביל באמצע ייראה לך מוזר. אז תהיי קשובה לעצמך ותנסי דברים חדשים רק בגבולות עצמך.

כשאת בוחרת איש מקצוע, אל תבדקי רק את סוג העבודות שלו. בקשי גם המלצות מפה לאוזן. הן חשובות כדי שיום החתונה יהיה לך רגוע ונעים.

כשאת מגיעה לאיפור ולתסרוקת ניסיון, זכרי שאת לא במצב של יום החתונה. לפעמים הגבות לא מסודרות, התאורה אינה טובה, השיער עוד לא אסוף, ולכן קחי זאת בחשבון.

כשמאפרות אומרות לך שאיפור נספג ונטמע בעור ונרגע, זו לא אמירת קסם כדי לעבוד עלייך. באמת יש חשיבות להמתנה, וחשוב לדעת שאם האיפור עדין מדי ולא נעשה בשכבות דקות זו על גבי זו הוא לא יחזיק מעמד.

איפור עמיד ואיפור עדין אינם שני דברים סותרים, אבל חשוב לדעת לעשות אותו נכון.

״המצלמה אוהבת איפור״ - המשפט הזה באמת נכון, אבל היום בעידן ה‑HD המצלמות קולטות בחדות גבוהה, ויש חשיבות רבה לאיפור. ואולם, ביחד עם המצלמות החדשות נולד גם דור חדש של טכניקות איפור שמאפשרות איפור עדין ודק שנשאר לאורך זמן.

איפור טוב זה איפור שאת מרגישה איתו בנוח. את יכולה לבכות בכיף, לאכול ולחבק את כל המוזמנים שלך. שיער, לעומת זאת, כמו שאת רואה אותו במראה - כך הוא אמור להישאר עד סוף הערב, למעט תלתלים שיכולים להתרכך מעט, אך הנפח והגובה נשארים.

אין לך מה לפחד מתוספות שיער! הן יכולות להשתלב באופן טבעי כך שאף אחד לא ישים לב אליהן.

סדר ביום החתונה

עיצוב שיער ואז איפור. אם את שואלת מדוע, התשובה היא מכיוון שהחום של הפן והספריי לשיער אינם מיטיבים עם הפנים כשהן מאופרות, ועדיף לקבל עור נקי ורענן.

אחרי האיפור הולכים ללבוש את השמלה, דבר שלכאורה אמור לקחת גג עשר דקות. אבל זו טעות. אני תמיד אומרת לכלות: זה טקס מרגש, ובנות לוקחות אותו בנחת. וגם אם זו שמלה קטנה בלי מחוחים – זה לוקח עד שלושים דקות.

אז אם קבעת לצאת לצילומים בשעה מסוימת, קחי שעה קודם כדי להיות מוכנה. כך תוכלי להתלבש בנחת, לעשות תיקוני איפור או שיער, לארגן דברים אחרונים ליציאה ולא להיתקע בפקקים.

מגמת האיפור לקיץ הקרוב היא איפור רך ונקי, שהגוונים שלו מתמזגים עם המראה הטבעי. אנחנו נפרדים מהמראה הכפרי ושועטים לקראת מראה יותר נסיכתי ואצילי.

אל תפחדי ממעט צבע. צבעי אדמה למיניהם, בורדו, חומים כהים או גוני זהב, אפרסק ושנהב יעשו את העבודה.

וגם השפתונים נשארים קרובים לגוון המקורי של השפתיים עד החום.

טיפ לקינוח

עור מטופח הוא עור שהאיפור נשאר עליו לאורך זמן, הוא נראה זוהר ויפה וגם מעט עושה הרבה.

וזו ההדרכה הפשוטה שלי לכלות:

* שתי הרבה מים כשבועיים לפני החתונה, שמונה כוסות ביום.

* הימנעי משיזוף.

* אל תעשי טיפולי פנים עמוקים שבועיים קודם, הם יכולים לגרום לפצעים וכוויות.

* הסרת שיער מהפנים – עד כשבועיים לפני החתונה, גג שבוע. באזור שמורידים עם שעווה המייק אפ לא יושב, ואז יכולים להיות חורים בעור.

* שינה טובה תמיד עושה טוב.

* הניחי קרם יום וקרם לילה מדי יום בבוקר ובערב.

פורסם בפנימה

לרכישת מנוי