מירי רגב
מירי רגבצילום: נעם ריבקין פנטון, פלאש 90

הערב (רביעי) תעלה אל כר הדשא שבבולגריה האלופה מבירת הנגב הפועל באר שבע, למשחק סופר חשוב במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות כשתתארח אצל לודוגורץ הבולגרית.

הדרומיים שניצחו את הבולגרים בשבוע שעבר באצטדיונם הביתי, טוטו-טרנר שבבאר שבע בתוצאה 0:2, יכולים להתקרב מרחק נגיעה מהעפלה היסטורית אל שלב הבתים של ליגת האלופות כשצמד משחקים יפריד בינה לבין ההיסטוריה, אם תעפיל הערב על חשבון הבולגרים.

למרות היוקרה של המפעל והמשחק החשוב עבור המועדון האדום מבאר שבע ואלפי אוהדיהם, סימן שאלה גדול ריחף באוויר בנוגע לשידור המשחק מבולגריה.

בדומה למשחקה של בית"ר ירושלים לפני כשבועיים, גם הפעם סירבו ערוצי הטלוויזיה השונים לרכוש את זכויות השידור למשחק בשל הסכומים המופרזים שדורשת זכיינית השידור - דבר שהעמיד את שידור המשחק בספק רב.

לאחר לחצים רבים של אוהדי האדומים ופניית ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', התערבה בשעה האחרונה שרת התרבות והספורט מירי רגב השוהה בחופשה משפחתית במקסיקו ולאחר שפנתה לחברה, אלי עזור מבעלי צ'רלטון נעתר זה לבקשתה והורה לפתוח את הערוץ הסגור למנויים בלבד לכולם ולשדר את משחקה של האלופה עבור האוהדים הרבים שנשארו בארץ.

מהשרה רגב נמסר כי "לאחר מאמצים רבים ביממה האחרונה ולאחר שיחות רבות גם במהלך החופשה הפרטית שלי בחו"ל, יש שידור". עוד אמרה רגב, "אני מברכת ומודה לאלי עזור ולחברת צ'רלטון על שנעתרו לבקשתי. אני שמחה שבכך אפשרתי לעשרות אלפי אוהדי הכדורגל לצפות במשחק וליהנות".

לסיום הוסיפה השרה כשאיחלה "בהצלחה לאלופה הישראלית בצעד הנוסף שלה בדרך להיסטוריה".

רגב אמרה כי "להפועל באר שבע יש קהל רב שצמא ומייחל לראות את קבוצתם עושה היסטוריה ומעפילה לראשונה בתולדות המועדון לליגת האלופות. היא רחוקה רק שלושה משחקים מהשגת המטרה והמשחק החשוב הזה, צריך וראוי שישודר".

כפי שסייעה בשידור משחקה של בית"ר ירושלים לפני שבועיים, לאחר שפנתה אז לבעליה של חברת צ'רלטון וזה נעתר לבקשתה, בחרה השרה רגב לפעול גם לטובתם של אוהדי האלופה מבאר שבע, ובלשכתה אמרו כי "החל מאתמול משוחחת השרה רגב עם גורמים שונים במטרה שאלה ירכשו את זכויות השידור ויעבירו הערב בשידור חי את משחקה של באר שבע בבולגריה".

לדברי רגב, "קיימת חשיבות רבה בשידור משחקים של קבוצות ישראליות, בייחוד כשהן מייצגות את מדינת ישראל במפעלים האירופים. להפועל באר שבע יש קהל רב שצמא ומייחל לראות את קבוצתם עושה היסטוריה ומעפילה לראשונה בתולדות המועדון לליגת האלופות. היא רחוקה רק שלושה משחקים מהשגת המטרה והמשחק החשוב הזה, צריך וראוי שישודר. אני שמחה שהגורמים הרלוונטיים אליהם פניתי, נעתרו לבקשתי לשדר את המשחק. כך מייצרים חוויית צפייה ספורטיבית בכל בית במדינת ישראל".

יש לציין כי מלבד השרה רגב, גם ח"כ איתן כבל ממפלגת העבודה, יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת ומי שעוסק ימים רבים בנושא הרגולטור וזכויות השידור, עמל רבות מאחורי הקלעים לצורך פיתרון משבר השידור, כשבחשבון הטוויטר שלו צייץ כבל כי "עם שובנו מפגרת הכנסת, אפעל כדי לעשות סוף לסאגה הבלתי נגמרת בנושא".