באר שבע חוגגת. בדרך להיסטוריה?
באר שבע חוגגת. בדרך להיסטוריה?צילום: רויטרס

בפעם השניה ברציפות, ודווקא כשהייתה כבר בדרכה להדחה מאירופה, הפועל באר שבע עשתה את הלא יאומן ושוב העפילה לשלב פלייאוף ליגת האלופות.

הדרומיים אמנם הפסידו הערב (רביעי) במשחק הגומלין שבבולגריה ללודוגורץ בתוצאה 1:3, אך עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון בין השתיים בשבוע שעבר ועם שער החוץ הערב, העפילו עונה שניה ברציפות אל שלב הפלייאוף של מפעל הכדורגל היוקרתי ביותר באירופה - הישג לא מבוטל כלל בהתחשב בכך שעד הדקה ה-60 הייתה בפיגור 0:3 מול הבולגרים.

האדומים מבירת הנגב עוד הספיקו להחטיא בעיטת עונשין מ-11 מטרים אותה החמיץ ג'ון אוגו בדקה ה-86, ונותרה בעשרה שחקנים לאחר כרטיס צהוב שני ואדום אותו ספג מיכאל אוחנה. מזל של אלופה?

אחרי סאגת השידור ולאחר התערבות שרת התרבות והספורט מירי רגב ויו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, ח"כ איתן כבל, אוהדי באר שבע נמצאים שוב בחלום ובמרחק נגיעה מהיסטוריה - הופעה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

שער מקרי של מוחמד גדיר בדקה ה-61 הביא את באר שבע להבטיח לעצמה מסע אירופי ארוך, כשגם אם תודח בתום שלב הפלייאוף של ליגת האלופות, תופיע היא בשלב הבתים של הליגה האירופית, בדיוק כמו בעונה שעברה אז הגיע עד לשלב 32 הקבוצות האחרונות של המפעל השני בחשיבותו בכדורגל האירופי.

ביום שישי תדע באר שבע מי תעמוד לה בדרך להופעה היסטורית בשלב הבתים של ליגת האלופות. החלום עוד לא תם.