היערכות נרחבת ברשת "רינה של תורה" בעקבות הפניות הרבות להשתתפות במעמד לסגולת ישועה ואהבה לרווקים ורווקות ולמסירת השמות להזכרה בו.

כמידי שנה, מתקיים המעמד ביום ראשון ה-6 באוגוסט, ליל ט"ו באב, בשעה 00:30 בלילה בציונו של התנא רבי יונתן בן עוזיאל, כשהפעם יעמדו בראשותו בניו וחתניו ממשיכי דרכו, אותם שלח בימי חוליו לעמוד בראש המעתירים במעמדות "רינה של תורה", ואליהם מצטרף הרב ראובן אלבז אשר יערוך את התיקון ויעתיר יחד עם המתפללים לזיווגים הגונים משורש הנשמה בזאת השנה.

סגולתו הנודעת - לימוד של שלוש שעות רצופות בתענית דיבור להצלחת המבקשים ישועה ולאחריו סדר תפילה המסוגל שתיקן למציאת זיווג, הכו זה מכבר הדים רבים בקרב שדרות הציבור כולו לאחר אינספור מקרים של ישועות גלויות לאחר התפילה.

הפניות הינן בהתאם: רבים מתקשרים ומבקשים להתעדכן במיקום ובזמנים המדויקים של מעמד התפילה המיוחד וכן למסור את שמם לתפילה ע"י ציבור הלומדים.

לימוד הסדר המיוחד ג' שעות רצופות בתענית דיבור ייעשה על ידי מאות אברכי רשת הכוללים "רינה של תורה" בהיכל הכולל צפת, כאשר למעמד התפילה המיוחד שבסופו מצטרפים רבים אחרים להעתיר באווירה המיוחדת של בקיעת שערי שמים ששמעה יצאה למרחוק, כאות ומופת ע"י הנצרכים לזיווג שהוזכרו שם ונושעו .

ב"רינה של תורה" מבקשים להישמע להוראות המשטרה והסדרנים, ע"מ שלא ייווצרו עומסי תנועה בכניסה והיציאה ממתחם הציון הקדוש. כמו כן עקב העומס הצפוי מבקשים מהציבור להישמע להוראות הסדרנים בפתחי העליה לציון למנוע סכנה , יצויין כי מתחם מיוחד הוסדר לעזרת הנשים לקליטת ההמונים הצפויים להשתתף.

בתיעוד מיוחד לקראת ט"ו באב מספר המגיש והשחקן עודד מנשה על הרב יעקב אדלשטיין זצ"ל ועל כוחו הרב להביא ישועה למעוכבי שידוך * סגולת קדשו של הרב ומעמד התפילה המיוחד שתיקן למציאת אהבת אמת יתקיימו בעמוקה גם השנה ע"י "רינה של תורה" כפי הוראתו.

שמות להזכרה במעמד הקדוש ניתן למסור במוקד 1800-33-12-12