שולחן זוגי
שולחן זוגיצילום: פנימה

בא לי! כן, ממש בא לי, לצאת מהשגרה האפורה, היומיומית והרגילה שלנו. מתי בפעם האחרונה ישבנו לאכול ארוחה שקטה ורומנטית, רק שנינו, בסתם יום רגיל? לא בגלל יום הולדת או יום נישואין, רק בגלל שמזמן לא עשינו משהו כזה בשביל עצמנו, בשביל הזוגיות שלנו.

ואני לגמרי לא מתכוונת לעוד ארוחה סתמית במסעדה הקבועה. זה חייב להיות מיוחד, עם תכנון, עם שינוי אווירה, משהו שהוא לא ציפה לו.

אני מחכה כבר לראות את ההבעה שעל פניו. לפעמים אני לא יודעת מה יותר כיף, להפתיע או להיות מופתעת... זהו, אני אתנער מהעצלות שמנסה לקבור את ניצוץ הרעיון ולהשתיק את החשק. הנה זה בא!

סוד תיבול האווירה

הרבה פעמים טרחנו בהכנת ארוחה חגיגית לבן זוגנו. הכנו את אחד המתכונים המשוכללים והטעימים מהטור של אלינור, או את המאכל האהוב עליו או עליה (אני מודעת שחלק מהקוראות יניחו באלגנטיות את המגזין פתוח בעמוד הנוכחי על השידה של הבעל). זו אכן דרך נפלאה להביע את אהבתנו זה לזה, ולהראות לבן הזוג עד כמה הוא חשוב לנו. אבל לעתים רק תיבול הארוחה לא מספיק. הסוד לשדרוג ארוחה רומנטית הוא תיבול האווירה.

הפעם זה צריך להיות שונה

בארוחה רומנטית בטבע אי אפשר שלא להרגיש את הקסם באוויר. אור הירח המלטף בתוך רצועת שמים זרועי כוכבים סוחפים אותנו לאווירה. לדוגמה, שולחן זוגי באמצע שדה ירוק או על גבי החול הזהוב בחוף הים, כשנוף הים ואוושת גליו מקיפים אותנו. גם את המרפסת, החצר של הבית או אפילו הגג אפשר להפוך למקום קסום ורומנטי עם מעט טיפול קוסמטי להעצמת התפאורה.

תפאורה

חשוב שהכניסה הראשונית של בן הזוג לאזור הארוחה תיצור רושם רב. עיצוב הסביבה המקיפה את השולחן חשוב לא פחות מעיצוב השולחן עצמו. אם יש לכם מבנה פרגולה או כל מבנה סוכתי, תחמו אותו עם בדי שיפון אווריריים, ושוו למתחם מראה אינטימי וחופתי. בנוסף לכך, ידוע לכול שארוחה רומנטית היא ארוחה לאור נרות, לכן עיקר העיצוב יתמקד בנרות.

עששיות על העצים
עששיות על העציםצילום: פנימה

תאורה

פזרו עששיות, בתי נרות או נרות בכלי זכוכית שונים לאורך השביל או הסביבה המקיפה את השולחן. אם ישנם עצים בסביבה הסמוכה, קשטו אותם בכדורי זכוכית מוארים או בצנצנות שתקשרו בחוטי דייג או בסרטים על ענפי העץ. דרך נוספת לקשט עצים היא עם נורות שרשראות לדים הנקראים גם כריסמס לייט, המוכרים לנו מקישוטי סוכות.

השביל
השבילצילום: פנימה

עריכת השולחן

למרות שעריכת השולחן נעשית מחוץ לבית והשימוש בכלים חד פעמיים קל יותר, בכל זאת קחו בחשבון שמדובר במערכת זוגית בלבד של כלים, וההבדל במראה הוא משמעותי. השולחן קטן, לכן לא נעמיס עליו יתר על המידה. עיצוב עדין של נרות ונגיעות פרחים יספיק, ולא לשכוח שבקבוק של יין טוב וזוג גביעים הם חובה.

השולחן
השולחןצילום: פנימה

אגב, עיצוב ארוחה זוגית יכול להתאים גם לרווקים שבינינו שמחפשים רעיון רומנטי להצעת נישואין. בהצלחה.

הטיפ של ליאת

עיצוב גינות וקבלת פנים נעשה הרבה בגני אירועים. העיצוב כולל פיזור עששיות בשבילים, עיצוב עצים עם תאורת לדים או כדורי זכוכית מוארים, פיזור שולחנות קוקטייל במדשאות עם נגיעות של עיצוב עדין על כל שולחן.

עיצוב קבלת הפנים בחתונה מוסיף הרבה לאווירה עוד לפני כניסת האורחים לאולם.

פורסם בפנימה

לרכישת מנוי