רב-סרן במילואים דודי (דוד) זהר
רב-סרן במילואים דודי (דוד) זהרצילום: דובר צה"ל

שאול, אחיו של רס"ן (במיל') דודי זוהר שנהרג בהתרסקות המטוס, שוחח עם כלי התקשורת, וסיפר על השאיפה, הגבורה והתרומה של אחיו לעם ישראל בשירותו הצבאי.

הוא ציין, "לאן שלא תלכו, לא תמצאו אדם טוב ממנו. הטוב שבאדם. משפחה נהדרת עם ארבעה ילדים נפלאים", אמר והוסיף "דודי היה טייס במילואים ולא היה חייב ללכת כל שבוע אך בכל זאת הלך כי היה חשוב לו. בכל דבר שהוא עשה הוא נתן את הלב. חבל לי שלא תזכו להכיר אותו ורק עכשיו מכירים אותו אחרי שהוא לא איתנו.

"היה אבא נפלא, אדם נפלא, אח נפלא. אנחנו שלושה אחים. דודי היה האח האמצעי. זו המשימה היחידה בחייו שבה לא הצליח להיות הראשון...אנו זוכים להרבה תמיכה זו מכה קשה לנו ומכה קשה למדינה", אמר.

במשפחה סיפרו כי זהר קרא לבן שלו על שמו של חברו תומר גוטרמן, טייס שנהרג בשנת 2003.

זוהר ז"ל בן 43 מחיפה הותיר אחריו ארבעה ילדים, אישה והורים. הלווייתו תתקיים היום ב-18:30 בבית העלמין הצבאי בחיפה. הטייס הנוסף שנפצע באורח קשה משרת בשירות סדיר, והוא קרוב משפחתו של חלל חיל אוויר.

"הגיע אלינו פצוע אחד שטופל בשטח על ידי רופא בית החולים", סיפר פרופסור גדי שקד, מנהל מערך הטראומה בבית החולים סורוקה. "הוא הורדם בשטח, הגיע אלינו במצב קשה. בחדר הטראומה חיכה לו צוות שהעניק לו את הטיפול והבירור הראשוני. הפצוע סובל מפגיעות רב מערכתיות, אחת מהן, החמורה ביותר הצריכה ניתוח".