שחקני באר שבע חוגגים
שחקני באר שבע חוגגיםצילום: פלאש 90

אלופת המדינה בכדורגל בשנתיים האחרונות, הפועל באר שבע, היא גם מחזיקת גביע הטוטו האחרונה כשזכתה בו בעונה שעברה לאחר ניצחון על עירוני קריית שמונה.

הערב (שלישי) עשתה באר שבע צעד ראשון בדרך להגנה על התואר הראשון של העונה החדשה שבפתח, עונת 2017/18, כשניצחה את מ.ס אשדוד בתוצאה 0:2 והבטיחה לעצמה את ההעפלה לשלב רבע הגמר של המפעל השלישי בחשיבותו בכדורגל הישראלי.

הדרומיים, להם מחכה משחק אלוף האלופים מול מחזיקת גביע המדינה בכדורגל מאשתקד, בני יהודה, ומשחק במסגרת שלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות מול מאריבור הסלובנית, ניצחו ללא קושי את האשדודים שאירחו את המשחק הערב באצטדיון הברפלד שבראשון לציון, מאחר שאצטדיונם הביתי טרם אושר למשחקי ליגת העל בכדורגל.

האדומים מבירת הנגב עלו על לוח התוצאות כבר בדקה ה-3 למשחק, כשמהראן ראדי כבש את הראשון בבעיטת עונשין מ-11 מטרים, ובדקה ה-30 מאור מליקסון הכפיל בבעיטת עונשין מ-11 מטרים נוספת.

יומיים לאחר התבוסה הבייתית לבית"ר ירושלים במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו בכדורגל, באר שבע חזרה לעצמה מעט הערב מול יריבה נחותה וקלה בהרבה. זה יספיק להעפלה היסטורית לשלב הבתים של ליגת האלופות בעוד שבוע וחצי?

במשחק המקביל שנערך הערב במסגרת גביע הטוטו, הודחה באופן סופי ומעשי בני סכנין כשהפסידה לעולה החדשה, הפועל עכו בתוצאה 1:2. עכו הקטנה ניצבת במקום הראשון בבית עם 6 נקודות ובמרחק נקודה אחת מהעפלה אל השלב הבא. סכנין? אחרי פארסת המאמן הברזילאי, נראה שיש להם עוד הרבה לעשות כדי להיות מוכנים לליגת העל.