"טעיתם בילד, גאים בבן שלנו"ערוץ 20

לאחר שהבוקר ליוו אושרה וצ'רלי אזריה את בנם אלאור לבית הכלא הצבאי, הם מספרים על התחושות הקשות שיש להם, כי יש ניסיון מכוון להכפיש את בנם.

בראיון לערוץ 20 אמרה אושרה אזריה, אמו של אלאור, "התקשורת לוקחת כל דבר לאן שהם רק רוצים, לצערנו הרב. כשהיו עדי האופי, הגיעה המחנכת שלו וספרה, ואני לא אשכח את היום הזה שהוא היה שבוע ימים ברגילה, זה היה בדיוק ביום העצמאות והוא הגיע לבית ספר. אני רואה אותו לובש מדים בשבוע 'רגילה'. שאלתי אותו 'אלאור, לאן אתה הולך עם המדים?', אז הוא ענה 'אני נוסע לבית ספר'. שאלתי אותו 'למה עם המדים?' והוא אומר 'אני גאה להצדיע לדגל שלי עם המדים'. וזה אלאור. זה הבן שלי".

"אבל אף אחד לא טרח להגיד את זה. זה מה שכואב לנו. משמיצים אותו, מכפישים אותו. הוא כזה ילד טוב, כזה ילד ציוני, אוהב את העם" אמרה אזריה בדמעות.

האב, צ'ארלי, הוסיף: "כל מי שהשמיץ את הבן שלי, בתקשורת או בכל מקום אחר, טעיתם בילד. טעיתם בגדול בילד. אני גאה בבן שלי. אני גאה שיצא לי בן כזה. אם אלאור באמת שומע אותי היום אני רוצה להגיד לו 'אלאור, אני גאה בך, אני גאה בך, מבחינתי אתה גיבור. אני רואה אותך כגיבור. לא משנה מה שיגידו, כל אחד ואחד".

אושרה וצ'ארלי נשאלו האם יש מישהו שאכזב אותם ושניהם השיבו כי הם מעדיפים שלא להגיב לכך.

הם סיפרו כי שוחחו הבוקר עם מפקד כלא 4 ושמעו שיותר להם לבקר את בנם בעוד שמונה ימים ולאחר מכן פעם בשבועיים.

לאורך כל הראיון ביקשו ההורים להודות לעם ישראל על התמיכה שהעניקו לאלאור בתקופה האחרונה. צ'רלי: "אני חושב שזה יום עצוב לעם ישראל. אני שלחתי את הבן שלי לתרום למדינה והיום לצערי הוא נכנס לכלא. זה יום כאוב, אני חושב לכל עם ישראל. אלאור נכנס בראש מורם. אמרתי לו שהוא חזק ואם הוא חזק אנחנו חזקים. את האמת, הוא רצה להודות לעם הנפלא שהגיע לתמוך בו".