נתניהו: נקבל בברכה את יועצי טראמפ

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה לשליחיו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שיגיעו לקידום המשא ומתן עם הפלסטינים

"הנשיא טראמפ ישלח בקרוב את נציגיו ג'ארד קושנר וג'ייסון גרינבלט לשיחות באיזור, כולל כמובן בירושלים, לנסות להתניע תהליך מדיני. אנחנו כמובן נקבל אותם בברכה כתמיד".

נתניהו התייחס גם לראש המל"ל החדש, "בעוד יומיים יתחיל בתפקידו כראש המל"ל מאיר בן שבת. הוא עתיר ניסיון ומעש בהגנה על ביטחון ישראל, בשב"כ, כולל בתפקידו האחרון כראש מרחב דרום ואת כל תפקידיו עשה בהצטיינות. הוא גם מוכר לחברי הקבינט שלנו, שכבר שמעו את בהירות מחשבתו ונעזרו בניסיונו. אנחנו מקבלים אותו בברכה".

את דבריו סיים עם ברכות לטייס שנפצע באסון ההתרסקות, "התבשרנו ביממה האחרונה שהטייס שנפצע, יצא כנראה, כך אנחנו מקווים מאזור הסכנה הגדולה. אנחנו מאחלים לו בשם כל שרי הממשלה ואזרחי ישראל שתהיה לו החלמה שלמה ומהירה".

הנגבי: המו"מ תלוי בפלסטינים

השר לשיתוף פעולה אזורי צחי הנגבי בירך בטרם ישיבת הממשלה על הודעת הבית הלבן על הגעתה של משלחת יועציו של הנשיא טראמפ לקידום המשא ומתן עם הפלסטינים.

''יש כרגע תקווה אמריקנית לחדש את המשא ומתן'' אמר. ''זה מאוד תלוי בפלסטינים. לאחרונה הייתה פריצת דרך במעורבות האמריקנים עם הסכם המים של פרויקט תעלת הימים ויכול להיות שזה סימן מעודד להמשך הדיאלוג עם המשלחת שתגיע היום''.