אוהדי באר שבע. בצרות?
אוהדי באר שבע. בצרות?צילום: פלאש 90

ביום חמישי האחרון, במשחק על התואר הראשון שלהם לעונת 2017/18, משחק אלוף האלופים מול מחזיקת הגביע מאשתקד בני יהודה תל אביב, נפצע בלמה הפורטוגלי של האלופה הפועל באר שבע - מיגל ויטור.

ויטור, שנחשב לאחד מהשחקנים החשובים והמוכשרים ביותר בסגל האלופה האדומה, הוחלף בשלב מוקדם של המשחק והיום (ראשון) התקלה התשובה מבדיקת ה-MRI שביצע.

אם לא מספיקה העובדה שויטור יחמיץ בוודאות את משחק הפלייאוף מול מאריבור הסלובנית על הכרטיס היוקרתי לשלב הבתים של ליגת האלופות, בתום הבדיקה התגלה כי הפורטוגלי המצויין סובל מפגיעה ברצועה הצולבת בברך ימין שלו, מה שיביא להיעדרות ארוכת טווח שלו שסופה טרם ידוע.

בהודעה שפרסמה לאמצעי התקשורת מסרה הנהלת האלופה מבירת הנגב כי "אופי הטיפול והשיקום יתגבש בימים הקרובים", כשבכל מקרה ויטור יערוך בעוד מספר שבועות סדרת בדיקות נוספות כדי לקבל אינדיקציה ברורה בנוגע למשך היעדרותו מהמגרשים.

כבר בעונה שעברה נפצע ויטור הפורטוגלי כשאז הייתה זו ברך שמאל שלו שנפגעה, ובלעדיו באר שבע התקשתה עד מאוד. החזרה שלו בזמן למאני-טיים של העונה הייתה לאחת מהנקודות שוברי השיוויון במירוץ הצמוד והדרמטי מול מכבי ת"א על תואר האליפות.

לא רק ויטור יחסר לבאר שבע לקראת משחק הפלייאוף מול מאריבור הסלובנית, כשגם דן איינבינדר לא התאמן היום ובספק גדול למשחק הראשון מול מאריבור ביום רביעי הקרוב בשל פציעה שספג גם כן במשחק אלוף האלופים בשבוע שעבר מול בני יהודה, כמו גם מיכאל אוחנה ואורן ביטון שלא יהיו בסגל.

שבוע לפני פתיחת העונה הרשמית בליגת העל בכדורגל, וארבעה ימים לפני משחקה החשוב מול מאריבור הסלובנית, האלופה מהדרום נראית פגיעה ושברירית. ישפיע על הליגה כולה?