האלופה החדשה - הפועל ירושלים
האלופה החדשה - הפועל ירושליםצילום: עודד קרני ולירון מולדובן, מנהלת הליגה

חודש וחצי לפתיחת עונת 2017/18 בליגת העל בכדורסל, נקבעו היום (ראשון) סדר משחקי הליגה הבכירה.

העונה שתיפתח באופן רשמי עם משחקי גביע ווינר סל שיתקיימו בין ה-1 באוקטובר ל-5 באוקטובר, תצא לדרך ב-8 באוקטובר, כשבועיים לאחר סיומה של אליפות אירופה בכדורסל שאחד מבתיה יתקיים לראשונה בארץ, וכבר במחזור הראשון יפגשו דני פרנקו והפועל תל אביב שלו בדן שמיר והפועל חולון למשחק על טהרת הקהל הטוב ביותר בארץ.

האלופה מאשתקד, הפועל ירושלים תתחיל את מאבקה בשמירה על צלחת האליפות מול עירוני נהריה בחוץ, הקבוצה שכמעט והצליחה להדיח אותה בשלב רבע גמר הפלייאוף בעונה שעברה והפסידה לה במשחק חמישי ומכריע.

מכבי תל אביב המתחדשת, עם נבן ספאחיה על הקווים שוב והחתמות מסקרנות לא מעטות, תנסה לשבור את המנחוס בן ה-3 שנים כשתפתח את העונה אצל הפועל אילת של מאיר טפירו. עוד במחזור הפתיחה: גלבוע/גליל - מכבי אשדוד, בני הרצליה - עירוני נס ציונה, מכבי חיפה - מכבי ראשון לציון.

מתי ייפגשו מכבי ת"א והפועל ירושלים למשחק הקלאסיקו הישראלי? רק במחזור השמיני, כשמחזור אחר כך יחזרו גיא פניני וג'ו אלכסנדר להיכל למשחק מול התל אביבים ובמחזור ה-11 יארחו הצהובים מת"א את הפועל לדרבי לוהט בזמן שמכבי חיפה תארח את הפועל ירושלים לשחזור של גמר הפלייאוף אשתקד.

הכל כבר מוכן. אוטוטו מתחילים.