אלברמן מול בני יהודה הערב. גם לא עזר
אלברמן מול בני יהודה הערב. גם לא עזרצילום: ג'ו הירש, האתר הרשמי של מכבי חיפה

עוד חוזר הניגון. שנה עברה וכלום לא השתנה במכבי חיפה. אחרי עוד קיץ בו מכבי חיפה עושה שינוי מוחלט בסגל הקבוצה, שוב זו פותחת עונה עם הפסד, רק שהפעם נדמה שהכתובת הייתה על הקיר שכן מתוך 15 משחקים בהם אימן גיא לוזון את מכבי חיפה בליגת העל, הקבוצה הצליחה למצוא את הרשת רק בחמישה משחקים.

קיץ סוער ועמוס בשינויים עבר על מכבי חיפה. אמנם מאמן הקבוצה, גיא לוזון המשיך לעונה נוספת, אך עם סגל שחקנים מוכשר ומלאי פוטנציאל, כאלה שנחשבים ליקרים ביותר שוב חיפה לא מצליחה להציג יכולת גבוהה ומסיימים את משחקם הראשון לעונה החדשה בליגת העל בכדורגל עם הפסד, הפעם בתוצאה 0:2 למחזיקת גביע המדינה מאשתקד, בני יהודה תל אביב.

הירוקים מהכרמל שהגיעו עם ציפיות גבוהות לדרך חדשה וחזרה לצמרת טבלת ליגת העל שבכדורגל, שוב מתנפצים אל המזח כששחקני הקבוצה נראו אנמים ביותר ומיעטו להגיע למצבי הבקעה מול שוערה של בני יהודה, אמיליוס זובאס.

ללא אלירן עטר שהוצא מסגל הקבוצה, ולמרות מספר רב של שחקני חיזוק חדשים, חיפה פותחת עונה פעם נוספת עם הפסד, כשאפילו הספיקה להחמיץ בעיטת עונשין מ-11 מטרים אותה בעט גילי ורמוט רע. זה ייגמר כמו שנגמר בכל השנים האחרונות, באכזבה גדולה?

בני יהודה? זו ממשיכה להציג יכולת לא רעה בכלל אחרי המסע האירופי שכמעט והמשיך בסנסציה גדולה כשניצחה בתוצאה 1:0 את זניט הרוסית. הפעם היה זה מתן חוזז הצעיר שעם צמד שערים בדקות ה-74 ו-92 סידר ניצחון ראשון לעונת 2017/18 בליגת העל שבכדורגל.

בשבוע הבא תגיע לחיפה האלופה הפועל באר שבע, זה יכול להיות אפילו עוד יותר גרוע.