מובילי שוק
מובילי שוקצילום: רדיס לאבס

חברת הביג הדאטה Redis Labs מישראל השלימה סבב גיוס D בהיקף של 44 מיליון דולר.

את סבב הגיוס הוביל Goldman Sachs Private Capital Investing, שזו לו השקעה ראשונה בחברה, בהשתתפות המשקיעים הקיימים כרמל וונצ'ורס, Bain Capital Ventures ו-Dell Technologies Capital.

עם השקעה זו סך גיוסי ההון בחברה עומד על 86 מיליון דולר. סבב הגיוס יסייע בהאצת הצמיחה של החברה, בפריצה לשווקים חדשים, בהשקעה מסיבית בפיתוח, בהמשך צמיחה של כל האקו-סיסטם של הפתרון שמציעה החברה ללקוחותיה והמשך תמיכה במיצוב פתרונות Redis כמערכת ניהול מסדי הנתונים המובילה בקרב גופים עסקיים.

רדיס לאבס המשיכה במגמת הצמיחה בחציון הראשון של 2017 והציגה גידול של 70% בהכנסות הרבעון האחרון ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה. טכנולוגיית ניהול מסדי הנתונים Redis היא טכנולוגיית הביג דאטה הצומחת ביותר בעולם, בכל תחום שהוא (SQL אוNoSQL). טכנולוגיית Redis גם נבחרה לטכנולוגיה האהובה על ידי 60 אלף מפתחים בסקר שערכה חברת Stack Overflow ולטכנולוגיה הנבחרת של השנה על ידי InfoWorld.

"סבב הגיוס הנוכחי הינו עדות נוספת לצמיחה המסיבית באימוץ פתרונות Redis על ידי השוק שמחפש אחר פתרון מהיר, איכותי, שמנהל את כל הנתונים בזמן אמת ומאפשר גמישות מירבית בנוחות הגבוהה ביותר", אומר עופר בנגל, מנכ"ל מייסד משותף של החברה. "ההשקעה תסייע לנו בהמשך החדירה שלנו לשוק ותאפשר לנו לעמוד בדרישה הגואה לפתרון מקיף, איכותי ומהיר בכל העולם ובכל תחום עסקי".

"אנו נרגשים להוביל את סבב הגיוס של ראדיס לאבס", אומר כריסטיאן רסץ', דירקטור בכיר ב- Goldman Sachs Private Capital Investing. "ראדיס לאבס מיצבה עצמה כמובילת שוק והיא מצליחה להתמודד עם האתגרים המורכבים ביותר בעולמות ניהול הנתונים לארגונים גדולים. אנו בציפיה גדולה לקחת חלק בהמשך פיתוח החדשנות ומגמת בצמיחה של ראדיס לאבס".

רונן ניר, שותף בכרמל וונצ'ורס, אמר "אנו חוזים במומנטום מרשים בפעילות העסקית של ראדיס לאבס ברבעונים האחרונים. ארגונים ומפתחים כאחד מתחילים לגלות את הפוטנציאל האדיר במערכות של ראדיס. אנו מאמינים כי השמיים הם הגבול עבור חברה זו".

ראדיס לאבס הוקמה שנת 2011 על ידי עופר בנגל ויפתח שולמן. ראדיס לאבס משרתת למעלה מ-70,000 חשבונות, בהם 7,400 ארגונים בינלאומיים. מערכת ערכת ניהול מסדי הנתונים ראדיס פותחה בשנת 2009 על ידי סאלווטורה סאן-פליפו, העומד בראש צוות פיתוח הקוד הפתוח בחברת ראדיס לאבס.