עו"ד איתמר בן גביר
עו"ד איתמר בן גבירצילום: אלירן אהרון

בית המשפט העליון אישר היום (רביעי) לאנשי מפלגת ''עוצמה יהודית'', ברוך מרזל, עו"ד איתמר בן גביר וד"ר מיכאל בן ארי, להצטרף כצד לעתירה של מארגני הפגנות השמאל בפתח תקווה נגד ההחלטה שלא לאפשר להם לקיים מחאות בכיכר גורן סמוך לבית היועמ"ש מנדלבליט.

החלטת העליון התקבלה חרף התנגדות אנשי השמאל, והודעה דחופה שנשלחה לבית המשפט העליון מטעמם של העותרים בעד ההפגנות בפתח תקווה.

אמש, בשעת לילה מאוחרת, הוגשה מטעם העותרים - אנשי התנועה לאיכות השלטון, מני נפתלי, ואנשי שמאל נוספים, הודעה המבקשת שלא לאפשר את צירופם של פעילי הימין לעתירה בטענה טכנית ולפיה אנשי הימין לא הביאו בפני בית המשפט את העובדה כי העותרים מתנגדים לצירופם.

אלא שבהודעת נגד שנמסרה על ידי עו"ד איתמר בן גביר נאמר כי העותרים כנראה לא קראו את בקשתו ואם היו קוראים היו רואים שתגובתם הובאה. היום התקבלה החלטה של השופטת אסתר חיות ולפיה אכן תגובת העותרים צורפה לבקשת עו"ד בן גביר ובית המשפט יאפשר לפעילי הימין לטעון בדיון שיתקיים מחר.

בתגובה להחלטה אומר עו"ד בן גביר "יש להצטער שאנשי השמאל סבורים שחופש הביטוי זה רק לשמאלנים. הצביעות שלהם זועקת לשמים אולם אנו סבורים שחרף כך יש לאפשר להפגין מול בית היועץ המשפטי לממשלה שהרי גם אנחנו סבורים שיש להפגין נגדו על התנכלותו לעמונה, עמדתו נגד חוק ההסדרה ועמדתו של מנדלבליט בעד רדיפת פעילי ימין בצווים מנהליים".