ח''כ בן צור בגני מודיעין
ח''כ בן צור בגני מודיעיןצילום: מועצה אזורית מטה בנימין

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ יואב בן צור, סייר היום (חמישי) במועצה האזורית מטה בנימין וביישוביה, ונפגש עם ראש המועצה אבי רואה.

השניים ביקרו יחד ביישובי המועצה השונים לרבות תל ציון, שילה הקדומה וגני מודיעין ודנו על תנופת הפיתוח של היישובים לצד חיי הקהילה.

הסיור נחתם כאשר השניים ביקרו ביישוב גני מודיעין, שם נפגשו עם יו"ר ועד היישוב ברוך בוחניק ומנהל היישוב רוני בן חמו שהציגו את הפרויקטים של הבנייה הנמצאים כעת בשלבי קידום לצד פיתוח חיי הקהילה והתשתיות במקום.

נציין כי ח"כ בן צור שימש לאחרונה כמ"מ יו"ר ועדת הכנסת בדיון החגיגי לציון 50 שנה להתיישבויות ואף הגיש הצעה לסדר בנושא היחס להתיישבויות וחיבורן לישראל.

לדברי בן צור, "תנופת הבנייה והפיתוח בהתיישבויות היא ביטוי ממשי לאהבת הארץ וקרקע לאיחוד בין יהודים ליהודים. אני מברך על שיתוף הפעולה עם הציבור החרדי המתגורר כאן. עלינו להמשיך ולבחון דרכים לשיפור התשתיות ביהודה ושומרון על מנת לשפר את איכות החיים לתושבי המקום, ולמנוע הפרדה על בסיס סטיגמות מיושנות בין ההתיישבויות ליתר חלקי ישראל".

ראש המועצה האזורית מטה בנימין, אבי רואה, אמר "שמחנו לארח היום את יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ הרב יואב בן צור לסיור במועצה אזורית מטה בנימין. היישובים החרדים בבנימין הם חלק חשוב ומשמעותי במועצה ואנו משקיעים מחשבה רבה לצד עשיה וליווי הישובים והתושבים. בשנים האחרונות מתחזק הקשר עם כלל הציבור החרדי ויחד אנו פועלים לחיבור עם ישראל לשורשים שלו.

''בשילה הקדומה שבבנימין התאחדו בעבר יחד שבטי ישראל, היום לשילה מגיעים מבקרים מכל רחבי הארץ והעולם. אני מקווה שבזכות הביקור היום וביקורים נוספים שיהיו בעזרת ה' בעתיד, נחזק את הקשר בינינו ויחד גם את הקשר של עם ישראל לתורת ישראל ולארץ ישראל", הוסיף רואה.

יו"ר ועד היישוב גני מודיעין, ברוך בוחניק, שאירח את ח"כ בן צור ביישוב, הדגיש כי הקשר החיובי שיש בין ח"כ בן צור ליו"ר המועצה המקומית מטה בנימין תורם לפיתוח ושגשוג היישוב. כמו כן שיבח בוחניק את חברי הועד הממונים אשר פועלים להצלחת היישוב מתוך שליחות ציבורית.

מנהל היישוב גני מודיעין, רוני בן חמו, סיפר כי ''בגני מודיעין ישנם שלושה פרויקטים של בנייה שבעזרת ה' מתקדמים. אני מאמין שסיום פיתוח התשתיות יהפוך את היישוב למקום מבוקש. בתקופה האחרונה אנו רואים את ניצני הצלחת היישוב הן בפיתוח תשתיות והן באירועי התרבות והקהילה, לאחרונה התקיים אירוע ענק עם גדולי הזמר החסידי והמזרחי שהשתתפו בו כ-1800 איש''.