קושנר ואבו מאזן. ארכיון
קושנר ואבו מאזן. ארכיוןצילום: רויטרס

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן העביר מסר ברור לארצות הברית, ולפיו ימשיך לשלם למשפחות של מחבלים שביצעו פיגועי טרור נגד יהודים.

"אני לא מתכוון להפסיק תשלום משכורות למשפחות האסירים והשהידים גם אם זה יעלה לי בכיסא, אמשיך לשלם להם עד יומי האחרון", הודיע אבו מאזן, על פי הדיווח של העיתונאי גל ברגר ב"כאן 11".

חתנו ויועצו של הנשיא דונלד טראמפ, ג'ראד קושנר, יחד עם השליח המיוחד למזרח התיכון ג'יסון גרינבלט, נפגשו אתמול בירושלים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ומאוחר יותר נפגשו ברמאללה עם אבו מאזן.

נשיא ארה"ב טראמפ העלה לחשבון האינסטגרם שלו וידאו קצר מפגישת ראש הממשלה נתניהו וחתנו קושנר. "תודה לכם נתניהו וג'ראד! בואו נקדם שלום, שגשוג וביטחון בסביבה. אין ספק שיחסינו איתך חזקים מתמיד! נתראה בקרוב", כתב טראמפ.

סוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית דיווחה כי אבו מאזן אמר לצוות האמריקני "אנו יודעים שהעניינים קשים וסבוכים, אך למול מאמצים של רצון טוב אין דבר שהוא בלתי אפשרי. אנו מעריכים מאוד את מאמצי הנשיא טראמפ שאמר מהתחלה כי יעבוד להשיג עסקת שלום היסטורית''.

קושנר אמר לאבו מאזן כי "הנשיא טראמפ אופטימי מאוד, הוא מייחל לעתיד טוב יותר לעמים הישראלי והפלסטיני, ואנו מקווים שהם יצליחו לעבוד יחד ולחיות יחד שנים רבות ויזכו בחיים טובים יותר".