השר כהן בשומרון
השר כהן בשומרוןצילום: ללא קרדיט

​במסגרת המגמה של משרד הכלכלה לעודד את העסקים הקטנים ביהודה ושומרון, הגיעו ביום חמישי ​שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, יחד עם נציגי מעוף חוני נתן ואלי היומן לסיור ופגישות עבודה במועצה האזורית שומרון יחד עם ראש המועצה יוסי דגן.

​מהנתונים שהציגו עולה כי ​עד כה פנו למעוף מאות יזמים ובעלי עסקים מהשומרון, ​לקבלת שירותי יעוץ וסיוע בסבסוד משרד הכלכלה. ​

במסגרת פעילות משרד הכלכלה והתעשייה לעידוד ולקידום העסקים הקטנים והבינוניים, מפעילה הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים מערך שירותי סיוע במגוון אמצעים ותחומים הקשורים לצרכי העסק.

מטרת השירותים הינה לסייע ליזמים ועסקים לצלוח את שלבי הקמת העסק, לצמוח מבחינת היקף המכירות ומספר העובדים ולהביא לידי שיפור ביצועיהם והתייעלותם תוך הגדלת רווחיותם. שירותי הסיוע ניתנים בסניפי מעוף הפרוסים ברחבי הארץ.

אלי היומן, מנהל סניף מעוף באריאל, אמר בפגישה כי הוא שמח על הגדלת שיתוף הפעולה בין משרד הכלכלה ומעוף לבין מועצה אזורית שומרון. "בתקופה האחרונה הגברנו באופן משמעותי את מתן הסיוע לעסקים במועצה אזורית שומרון. אנו מברכים את ​ראש המועצה על שיתוף הפעולה לטובת קידום העסקים באזור. להצלחת העסקים המקומיים יש אינטרסים כלכליים והתיישבותיים משמעותיים אשר יחזקו את האזור".

במהלך הפגישה סוכם כי ​לצורך הרחבת שיתוף הפעולה, מועצה אזורית שומרון ומעוף יקדמו כנס תעשיינים איזורי שיתקיים ב-14 בספטמבר 2017 בשיתוף מנהלת אזור התעשייה ברקן.