לנשים בלבד
לנשים בלבדצילום: באדיבות חברת כפיים

לנשים בלבד. לראשונה בבירה יתקיים מירוץ לנשים בלבד - מירוץ ה- J.W.RUN מרוץ הנשים של ירושלים, ביום שני, כ' אלול תשע"ז, ה-11.09.17 החל מהשעה 20:00 בערב.

מרוץ הנשים הראשון של ירושלים המופק על ידי חברת 'כפיים אקטיב', יוזנק ממתחם התחנה הראשונה שיהווה גם את נקודת הסיום של המירוץ הייחודי ובמסגרתו יתקיימו שני מקצי ריצה: 10 ק"מ ו-5 ק"מ.

מרוץ הנשים אשר יעניק למשתתפות חוויה אורבנית ואנרגטית יעבור ברחובותיה המרכזיים של ירושלים כדוגמת רחוב עמק רפאים, משכנות שאננים, פארק המסילה, טיילת ארמון הנציב ועוד, כשמעבר לחוויית הריצה המקצועית, המירוץ הייחודי יבליט ערכים של העצמה נשית ושותפות הדדית.

ה-J.W.RUN הינו חלק מהטרנד העולמי של אירועי ריצה נשים שהפכו בשנים האחרונות לפופולאריים במיוחד, כאשר המקצים במרוץ הנשים הירושלמי הינם תחרותיים ומותאמים לנשים אשר מתאמנות ורצות באופן קבוע וכן לנשים העושות את תחילת דרכן בתחום הריצה העממית.

הרשמה למקצה 10 ק"מ הינה מגיל 13 ומעלה ולמקצה ה- 5 ק"מ היא מגיל 12 ומעלה.

המשתתפות במרוץ הנשים של ירושלים ייהנו בנקודת הסיום שבמתחם התחנה מהפנינג ססגוני, הפעלות ספורטיביות ובמות תוכן שיועברו על ידי המדריכים של רשת מטי מועדוני כושר.

ראש מינהל תרבות ופנאי בעירייה, אריאלה רג'ואן אמרה כי "מרוץ הנשים הוא אחד מפעילויות הספורט הייחודיות המתנהלות במהלך השנה בעיר לטובת הנשים". לדברי רג'ואן, "אנחנו ממשיכים כל העת לפתח, להעצים ולחזק את הנשים מכל המגזרים, ולעודד אותן לעסוק בספורט ולשמירה על אורח חיים בריא".

איציק קורנפיין, מנהל אגף הספורט העירוני בעירייה אמר "מרוץ הנשים של ירושלים הוא חלק מהפעילות הרבה והענפה של עיריית ירושלים ואגף הספורט העירוני לקידום הספורט העממי, עידוד הפעילות הספורטיבית ושמירה על אורח חיים בריא. מדובר באירוע ספורטיבי, אנרגטי ועוצמתי שיהפוך למסורת מבורכת בשנים הבאות בירושלים. מצפה לנו חגיגה ספורטיבית מדהימה לכל הנשים".

לפרטים ולהרשמה למרוץ הנשים של ירושלים דרך האתר הרשמי של המרוץ: www.wrun.co.il