עטר עם מאמנו ההולנדי קרויף
עטר עם מאמנו ההולנדי קרויףצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

שוב צהוב. 5 שנים אחרי שעזב אותה לטובת ריימס הצרפתית, אלירן עטר שוב במכבי ת"א.

עטר, בן ה-30 חתם לפני זמן קצר במדי הצהובים מת"א ובכך תמה לה סאגה ארוכה בה הביע החלוץ רצון לעזוב את קבוצתו האחרונה בשנתיים וחצי האחרונות - מכבי חיפה, אך זו סירבה למכור אותו ליריבה מת"א ללא תמורה.

בסופו של דבר עבר עטר אל המכבים מת"א כשזו שילמה עליו 750 אלף שקלים בתוספת להעברת שלומי אזולאי ליריבה הירוקה מהכרמל.

עוד לפני שחתם, הספיק עטר לערוך הבוקר (רביעי) אימון בכורה מחודש במדי הצהובים, ובמשך השנתיים הקרובות ירוויח במדיהם שכר של 435 אלף דולר לעונה.

עטר, שילבש את החולצה מספר 16, החולצה אותה לבש שלומי אזולאי שעשה את המעבר ההפוך כאמור, אמר לאתר הרשמי של מכבי ת"א עם החתימה כי "מאוד שמח ונרגש לחזור למכבי. אני מחכה לעלות שוב על הדשא, לפגוש את החברים החדשים וכמובן את הקהל של מכבי שאני כל כך אוהב".

את תחילת הקריירה שלו עשה עטר במחלקת הנוער של בני יהודה, ובעונת 2004 עלה לראשונה לקבוצה הבוגרת כשהוא בן 17 בלבד.

עטר, שהסתבך בעבר בעבירות פליליות נשאר במועדון נעוריו משכונת התקווה עד 2010, וב-112 משחקים במדיה כבש 26 שערים. במאי 2010 נרכש על ידי מכבי תל אביב בסכום המוערך ב-1.2 מיליון דולר וחתם לארבע עונות.

אחרי עונת שיא ב-2012/13, במהלכה היה מלך השערים עם 22 כיבושים והוביל את מכבי תל אביב לאליפות, הוא עבר לריימס הצרפתית, אך חזר ארצה כעבור שנתיים לחיפה,שם שיחק עד עתה ובמדיה כבש בסך הכל 23 שערים, כשסבל מלא מעט פציעות.

ג'ורדי קרויף, המאמן ההולנדי של הצהובים אמר במעמד החתימה לאתר הרשמי כי "אלירן הוא שחקן אותו אין צורך להציג לאוהדי מכבי כיוון שאנו מכירים אותו היטב ויודעים מה הוא יכול להביא לקבוצה ולמועדון. אנו מאושרים שהשלמנו את העסקה וברצוננו לנצל את ההזדמנות לקבל את פניו של אלירן בברכה ולאחל תודה ובהצלחה לשלומי אזולאי".