Harbinger of things to come?
Harbinger of things to come?Flash 90

שפי פז מהחזית לשחרור דרום תל אביב מצטערת על הסרת פסלה של נשיאת בית המשפט העליון השופטת מרים נאור ומבטיחה להמשיך את ההפגנות מול ביתה בעקבות פסיקת הבג"ץ בנוגע לחוק המסתננים.

בראיון לערוץ 7 היא טוענת כי במשך שנים בג"ץ פוגע בזכויות תושבי דרום תל אביב, "באמת חבל לי שהורידו את הפסל ובאמת לא משנה מי הציב אותו ולמה, מה שחשוב זה שהקדושה של בג"ץ נגמרה.

אחרי שנים של התנערות מערכים של מדינת ישראל ואחרי שנים של התחשבות בזכויות אדם של כל אחד למעט מי שיש לו תעודת זהות ישראלית הבג"ץ ניפץ את הקדושה של עצמו, הוא כבר לא קדוש ולא חסין לביקורת ולא חסין להפגנות וטוב שכך".

פז מצהירה כי ההפגנות מול ביתה של הנשיאה נאור במוצאי שבת ימשכו, "אנחנו מאמינים בהפגנות ישירות, שבת שעברה היינו מול הבית שלה וצעקנו נגד הסחבת בנושא חוק המסתננים, וגם עכשיו אחרי ששחררו את הפסיקה אנחנו נאמר במוצאי שבת את דעתנו על הפסיקה שממשיכה את ההתעמרות של הבג"ץ בתושבי דרום תל אביב.

הכתובת של מרים נאור בשכונת רחביה אינה סוד היא גרה במקום יפה ונקי שאין בו עובדים זרים ולכן אנחנו נמשיך להפגין שם".

נציין כי מאחורי הצבת הפסל הבוקר עומדת עמותת "העיר העברית" ותנועת הימין "דרך חיים", בראשות הרב יצחק גינצבורג מישיבת "עוד יוסף חי" ביצהר.

בהודעה שפרסמו הארגונים צוין כי הצבת הפסל נעשתה בשיתוף פעולה עם מאי גולן, יו"ר עמותת "העיר העברית" שקוראת להוצאת המסתננים משכונות דרום ת"א, על רקע פסיקת בג"ץ השבוע.

"על אף שמדינת ישראל היא כביכול מדינה דמוקרטית, נמצא היום השלטון בפועל בידי ביהמ"ש העליון וזאת מבלי שאי פעם נשאלה דעתו של העם בעניין", נכתב בהודעה המשותפת.