קונים בחכמה
קונים בחכמהistock

הבדיקה השבועית של המועצה לצרכנות מגלה איפה תשלמו יותר עבור אותו הסל ואיך בנסיעה קצרה תוכלו לחסוך מאות שקלים.

סניפי רמי לוי בעכו בנהריה וברעננה הם הסניפים הזולים ביותר בארץ - כך לפי ההשוואה השבועית שמבצעת סיירת המועצה לצרכנות, כאשר סל מוצרים שנבדק עולה שם כ-663 שקל, בעוד שבסניף טיב טעם בתל אביב עולה אותו הסל בדיוק כ-992 שקל, כלומר, פער של 329 שקל. הפער בין ממוצע עלות סל של הרשת היקרה ביותר לזולה ביותר מבין אלו שנבדקו 37% . הפער בין עלות הסל בסניף היקר ביותר לזול ביותר מבין אלו שנבדקו כ 50%.

מבדיקת המחירים הנעשית על ידי פלטפורמת השוואת המחירים של אתר pricez ומסתמכת גם על ביקורים של סוקרי סיירת הצרכנות – עולה כי כל 30 הסניפים הזולים בארץ שייכים לרמי לוי. בהמשך הרשימה משתבצים סניפים של יוחננוף, אושר עד ומחסני השוק.

לצפייה בבדיקה המלאה של המועצה לצרכנות לחצו כאן

הבדיקה כללה יותר מ-550 סניפים של כל רשתות המזון בארץ, ומתייחסת לסל של 60 מוצרים, ביניהם מוצרי חלב ובשר, מוצרי ניקוי, שתייה ועוד.

מעניין לראות שהרשתות 'שופרסל דיל' ו'יינות ביתן' ממוקמות בפערים ניכרים אחרי רשתות שונות למרות המבצעים השונים והתדמית הזולה שיצאה להם בשוק.

בדיקת הסל השבועית כללה לרגל החזרה לבית הספר גם סל של מוצרי הכנה לסנדוויצ'ים: שקיות אוכל, לחמניות, גבינה צהובה, ממרח שוקולד, סילאן, חומוס, טחינה, פסטרמה ועוד. בבדיקה ניתן לראות פערים של 146% בטחינה של ה'נסיך' ופער של 121% בלחמניות קלות של 'דגנית'. גם בבדיקה זאת רשת 'רמי לוי' זולה יותר ב 8% מממוצע רשתות השיווק.

לרגל החזרה לבית הספר , בדיקת הסל השבועית כללה גם סל של מוצרי הכנה לסנדוויצ'ים: שקיות אוכל, לחמניות, גבינה צהובה, ממרח שוקולד, סילאן, חומוס, טחינה, פסטרמה ועוד. בבדיקה ניתן לראות פערים של 146% בטחינה של ה'נסיך' ופער של 121% בלחמניות קלות של 'דגנית'. גם בבדיקה זאת רשת 'רמי לוי' זולה יותר ב 8% מממוצע רשתות השיווק.

ברשת 'רמי לוי' מציינים בסיפוק רב את השנה שחלפה, ומציינים כי הקמפיין 'דקה טעימה' שעלה בחודשים האחרונים זכה להצלחה מסחררת עם מיליוני צפיות בסרטונים. במסגרת הקמפיין העלו סדרה של מתכונים שבועיים עם וידאו קצר וקל להכנה של מתכונים שונים עם שפים מובילים בארץ.

בנוסף ישנו קמפיין לכבוד ראש השנה, בשיתוף השפים אביב משה ואבי ביטון, בהם יש מתכונים חגיגיים ובלעדיים לרשת רמי לוי שיווק השקמה. המתכונים מחכים לכם באתר וגם מחולקים בסניפים.

כמו כן, כל סניפי רמי לוי התקשטו לכבוד החג ויצאה מהדורת חג חגיגית של מוצרי המותג הפרטי.

שנה טובה מרמי לוי
שנה טובה מרמי לוירמי לוי